* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] DİGİTALSCRAPBOOKİNG/PAPER AND QUİCK PAGE

Merhaba Arkadaşlar;  1MK yazarı olarak (sözde yazar) çok fazla yazılarımı paylaşmadım burada.Eminim bu yayını görünce birçok arkadaşımız şaşıracak. Çok istememe rağmen bu çalışmalarımı buradan hiç yayınlayamamıştım. Bir çekincem vardı. Çünkü şuana kadar  bu blogda bu tarz bir yazı, görsel ve çalışma hiç görmedim . Doğrusu blogun içeriğini de bozmak istemedim. Gelen "yeni yazılarını bekliyoruz" mailleri bana 1MK'yı ne kadar ihmal ettiğimi hatırlattı. Bende 1MK yöneticilerine yazdığım  ve "bu çalışmalarımı yayınlayabilirmiyim" izni ve onayı ile gördüğünüz gibi yayınımı gerçekleştirdim. Bu yayınımla  ve bu konuyla ilgilenen arkadaşlarımın da katkılarıyla 1MK'da yeni bir kategori oluşturacağımızı düşünüyorum.
Ben; yazmaktan çok çizmeyi , yaratmayı, görselliği , rengi ve renklerin ahengini görmek adına bu çalışmaları yapıyorum. Digitalscrapbooking digital fotograf ları parçalama, birleştirme, değiştirme ve sanata uygun hale getirme ve akabinde kullanılabilecek bir eser haline getirmedir. Bunun yanısıra Adobe Photoshop ve Adobe Photoshop Elements programlarıyla çeşitli elementler yaratıp, digital fotoğraflarla biraraya getirerek yine hem sanatsal, hem de ticari çalışmalar yapılabilmekte. Ben henüz bu çalışmalarımı ticari bir alana taşıyamadım. Bunun yollarını bilmediğim için yapamadım. Bu konuda kendime SEKADA arkadaşımı örnek aldım. Henüz onun kadar güzel tasarımlarım olmasada yavaş yavaş en az onun kadar yapabileceğime inanıyorum..
Digitalscrapbooking'e merak saldığımdan beri bu konuyla ilgili birçok kişiden yardım istedim. Ancak yapım aşamaları ile ilgili hiçbir yardım görmedim. Nedense kimse bu konuda yardım etmek istemiyor..Evet ben iki yıldır photoshop programını her açtığımda bu konuyla ilgili yeni birşey öğreniyorum, ve bu sanatı da öğrenmek isteyen herkese öğretmek niyetindeyim..

Aşağıda gördüğünüz kağıt tasarımları istediğiniz yerde kullanabilirsiniz. Özellikle blog arkaplanı olarak dizayn edebilirsiniz.

Allta gördüğünüz Photo Albümdür. İstediğiniz bir resmi içine yerleştirebilirsiniz.
Download Link:


--
5/26/2011 11:53:00 PM tarihinde Blogger tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +