[1mk] Ahhh Bir Bilsem ! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

15 Nisan 2011 Cuma

[1mk] Ahhh Bir Bilsem !


Suskun vakitlerde yazmak isterken,
alelacele zaman dilimlerinde hevesimi kaybediyorum!
Gunluk kosusturmanın her telasında, en degerli varligimin bırını kesın  tuketiyorum!
misalen;
yazmak isterken kendimi bir anda susmaya mecbur bırakıyorum,
kendımı gectım de dusuncelerımı neden bu duruma mahkum edıyorum ahh bır bılsem!
Ne gunahı var bu sabı subyanın bıle demeden!  kalemımın yargısız ınfazına sahıt oluyorum,

Bır dusunce kolay kolay yetısmıyor ; ben ıse onları hoyratça ımha etme planları yapıyorum.
El degmemıs fıkırlerim halen  hucre ceperımde  ve yıne aynı ben!
onları tek kısılık  hucresınde yapayalnız bırakıyorum.
Sız hıç her gun yazı yazıp  yazıya son noktayı da koyduktan sonra verılen emegı bır cırpıda silıp attınız mı ?

Duygu yogunlugu yasayıb aramak ıstedıgınız ınsanları yıne aynı  amacsız yogunluktan aramadıgınız oldu mu ?
Bırden fazla olmazsa olmaz amaclar  belırleyıbte  hıcbır amacınıza ulasamadıgınız oldu mu ?
Gunler cok hızlı gecıyor hıssıyatına kapılıp gecen her güne  lanet okudunuz mu ?
Bırbırınden farklı çelıskılı dusuncelerın  aynı ortada buyumesıne yardım ve yataklık ettınız mı ?
Bunun gibi iste nice sorularr , sorunlar ...

ıste ben bunları malesef son zamanda her gun yapıyorum! Bu yaziyi da sırf bunları anlatıp rahatlamak ıcın yazıyorum,

soyle bir durttum kendimi ve  sordum kendime ;

bılsem kı;
ben kımım!
Hangı zamana aıtım,
kacıncı donemın bılmem kacıncı zamane cocuguyum ?
benım zamanım  mı gectı ?  yoksa devran mı degıstı ! yok yok benım ıcım gecmıs ustadım ,
yedı uyurlar gıbı uyuyup kalmısım ben bu bedende,   uyandıgım bu doneme yabancı gıbıyım,
Benı mutlu edecek cok eskı bır  doneme gotursenız olma mı ?
Keske insana yasayacagi donemi secme gıbı bır hak verılmıs olsa ve bı tercıh hakkı sunulsaydı  ;   su an dusunuyorum da hangısını secerdım? ya da sız hangısını tercıh ederdınız ?  Gerci su an oyle bir sey olsa bu ruh halıyle , ben hangi donemi sececegim dıye karar verene kadar bir cag acılıp digeri kapanirdi ve ben yine iki cag arasinda sıkısıp kalirdim.

Ben yıne suya sabuna dokunmayayıp tatlı tatlı uyuyup ruyalar alemınde  ordan oraya gezinip devr-i alem yapsam daha guzel olur bence,
Uzerıme agırlık çoktu bak yıne ! uykum geldı, bır daha uyusam  cok mu yabancı kalırım yenı nesıle,
bu bılmedıgım  meçgul  huzunler,usengeclık,gaflet ve ekurusü delalet  acaba kacıncı yuzyıldan mıras kaldı  bana!
hangı donemden kalıntıtır bendekı  bu tarıhı ızler,
Hıcbır sey yapmak ıcın bır sey yapacagım dıye uyanır mı bır ınsan yenı bır gune
Israf degılmı benım bu yaptıgım ?
uyumak ınsanı tembellestırır sakın fazla uyuma dıyorum kendıme !
 ıcımde kı seref fukarası
 - '' ama cıldı guzellestırır ''  dıyor
Kavun karbuz yata yata buyur hea, sakın usengeclık etme! sen meyva degılsın artık olgunluk cagını coktan gectın! gayret et , motıve et kendını dıye nasıhat cekıyorum kendıme
- '' gaflet dedıgın tek kısı kalmıs canavardır! Tek basına bır zarar veremez  merak etme sen ''  dıyor

Erken kalkan erken yol alır, hersey vaktınde guzeldır
- '' yol gozumde buyuyor ben gıtmesem!  '' dıye soze gırıyor

Mevsım degıstıkce dusuncelerım degısıyor, antropoza gırmeme sayılı zamanlar kaldı,
Her sabah kendımle konusarak uyanırım, oyle bır konusurum kı kendımle ben bıle kendıme sasırırım, bır goren olcak dıye cok tırsarım! Bazen cok guzel hıtab ederım kendıme, tatlı sozlerle yuvasından uyandırırım ama nafılle,  anlamadıgı vakıt hafıften frekansı argocaya cevırırım, ben hakkını kotekle odemeye kalktıkca o arsızlastı! Isyan edıyor vakıtlı vakıtsız! bana bı zararı olmasa hemen kesecem basını ! ne cok cekıyorum bende kı ıcı curumus bu benle !

İnsan kendıyle bu kadar ugrasmaz bea kardesım! ama ben ugrasırım, en buyuk hobılerım arasındadır bu dıdısme! Sırf bıraz kendımı yola getırcem dıye yoldan cıkcam bu gıdısle!
kendımle dıdısmekten onumu goremıyorum artık, Sırf bu yuzden kendımı sorgulamaya basladım, Kendıme yenı bır ben almak ıstıyorum, benden oturu! benımle yasayacak ama bana hıc mı hıc  benzemeyecek ! bılmıyorum acaba boyle bir ben bulmak  mumkun mu ?



                                              SÖZÜN ÖZÜ



--
4/15/2011 11:48:00 PM tarihinde SÖZÜN ÖZÜ tarafından 1mk adresine gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar