Dokunmayın Blogumuza!


Bilmiş laflar edemeyecem bu konuda..Fazla bilgim yok ama yasak yasak nereye kadar kaardeşim..Birileri yanlış bir şeyler yapıyorsa bunu tümden kapatmanın mantığı nedir (nedir dediğime bakmayın tamamen mantıksızlık diye düşünüyorum) birilerinin günlük olarak kullandığı düşünce paylaşım ortamı blogspotu neden kapatırsınız ki? Şimdi soru sordum ama bir yerden cevap geleceğinden değil sinirimden;) 

Agresifboy arkadaşımız gayet güzel açıklamış durumu blogundan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz..

Ben dokunmayın Bloguma der protestomu kendimce yaparım :)

Çekin elinizi blogumuzdan lütfen...Yok vaz geçtim ''lütfen''i kaldırıyorum...Çekin elinizi blogspotumuzdan ;)
Esefle kınıyorum…!(esefi tanımıyorum ama o da kınar sizi biliyorum)





Bilmiş laflar edemeyecem bu konuda..Fazla bilgim yok ama yasak yasak nereye kadar kaardeşim..Birileri yanlış bir şeyler yapıyorsa bunu tümden kapatmanın mantığı nedir (nedir dediğime bakmayın tamamen mantıksızlık diye düşünüyorum) birilerinin günlük olarak kullandığı düşünce paylaşım ortamı blogspotu neden kapatırsınız ki? Şimdi soru sordum ama bir yerden cevap geleceğinden değil sinirimden;) 

Agresifboy arkadaşımız gayet güzel açıklamış durumu blogundan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz..

Ben dokunmayın Bloguma der protestomu kendimce yaparım :)

Çekin elinizi blogumuzdan lütfen...Yok vaz geçtim ''lütfen''i kaldırıyorum...Çekin elinizi blogspotumuzdan ;)
Esefle kınıyorum…!(esefi tanımıyorum ama o da kınar sizi biliyorum)




BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"