[1mk] Ölümcül Sevgi

"modern bir alışkanlıktır ölmek, seni doğasıya seviyorum"
Ah Muhsin Ünlü


Epigrafımda yine Ah Muhsin Ünlü var ama bu kasti bişey değil. Zaten her yazımda epigraf koyan bir adam da değilim. Konumuza dönecek olursak sevme kavramını bu sefer irdelemek istiyorum.

Öyle bir seviyoruz ki (neyi seversek) uğruna ölmeyi istiyoruz. Hatta sevgiyi "uğruna ölürüm" şeklinde açıklıyoruz. Çok da klişeleşmiştir bu konu ama bir de ben dillendirmeyi istedim. Bazen kendimden kendime torpil yaparım klişeleri ben kullanabilirim mesela. Bu yüzden kısa tutuyorum.

Vatan için ölenler var, vatan için ölmek de var ama görevin yaşamak arkadaş neden ölüyorsun? Ölerek değil de yaşayarak daha büyük hizmetler verebilirsin.

Sevdiği insan için ölenler var ya bi de, son yıllardaki en güzel söz "ben senin için yaşamayı göze almışım". Zaten vıcık vıcık romantizm dolu ortalık, karşıdakine büyüüük önemler atfedip onu putlaştırmalar var bi de uğruna ölüyosun. Ölecek adamı sevmek çok akıl karı değil. Ölmek istiyorsa yazık çok çekiyor demektir.

Futbol taraftarlarının da bunun üzerine sözleri var, Fenerbahçe'nin (aynı zamanda bir grup ismidir de) "Kill For You"su var. Yani "Senin için öldürürüm"
Galatasaray'ın yine bu eleştirideki gibi en klişesinden "die for you"su. Yani anlaşılacağı üzere "senin için ölürüm".
Biraz da kendi takımım olduğundan torpil yapacağım Beşiktaş'ın "live for you" pankartı vardır. Yani "senin için yaşarım".
Hepsi sevginin bir ifadesi ama (kendi takımım oldu için de olabilir) bence sevdiği için yaşamak en güzeli.

Epigrafa gerekli önemi verelim derim. Aslında bu kadar kelimeyi tek bi satırda özetleyebilmiştir Ah Muhsin Ünlü.

Son olarak "ölelim diyecektim az kalsın, ölmeyelim hiç ölmeyelim Anna." diyerek noktalıyorum.

--
3/10/2011 05:49:00 PM tarihinde kartalizma_okan tarafından 1mk adresine gönderildi
"modern bir alışkanlıktır ölmek, seni doğasıya seviyorum"
Ah Muhsin Ünlü


Epigrafımda yine Ah Muhsin Ünlü var ama bu kasti bişey değil. Zaten her yazımda epigraf koyan bir adam da değilim. Konumuza dönecek olursak sevme kavramını bu sefer irdelemek istiyorum.

Öyle bir seviyoruz ki (neyi seversek) uğruna ölmeyi istiyoruz. Hatta sevgiyi "uğruna ölürüm" şeklinde açıklıyoruz. Çok da klişeleşmiştir bu konu ama bir de ben dillendirmeyi istedim. Bazen kendimden kendime torpil yaparım klişeleri ben kullanabilirim mesela. Bu yüzden kısa tutuyorum.

Vatan için ölenler var, vatan için ölmek de var ama görevin yaşamak arkadaş neden ölüyorsun? Ölerek değil de yaşayarak daha büyük hizmetler verebilirsin.

Sevdiği insan için ölenler var ya bi de, son yıllardaki en güzel söz "ben senin için yaşamayı göze almışım". Zaten vıcık vıcık romantizm dolu ortalık, karşıdakine büyüüük önemler atfedip onu putlaştırmalar var bi de uğruna ölüyosun. Ölecek adamı sevmek çok akıl karı değil. Ölmek istiyorsa yazık çok çekiyor demektir.

Futbol taraftarlarının da bunun üzerine sözleri var, Fenerbahçe'nin (aynı zamanda bir grup ismidir de) "Kill For You"su var. Yani "Senin için öldürürüm"
Galatasaray'ın yine bu eleştirideki gibi en klişesinden "die for you"su. Yani anlaşılacağı üzere "senin için ölürüm".
Biraz da kendi takımım olduğundan torpil yapacağım Beşiktaş'ın "live for you" pankartı vardır. Yani "senin için yaşarım".
Hepsi sevginin bir ifadesi ama (kendi takımım oldu için de olabilir) bence sevdiği için yaşamak en güzeli.

Epigrafa gerekli önemi verelim derim. Aslında bu kadar kelimeyi tek bi satırda özetleyebilmiştir Ah Muhsin Ünlü.

Son olarak "ölelim diyecektim az kalsın, ölmeyelim hiç ölmeyelim Anna." diyerek noktalıyorum.

--
3/10/2011 05:49:00 PM tarihinde kartalizma_okan tarafından 1mk adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.