[1mk] Değip Geçtiğin Her Yerde İzin Kalmalı





Bir gülüşün kalıyor yokluğunla aramda bir de boyu kısa gelen pantolonlu yılların. Oysa tanığı değilim. Daha kurulmamış 'duymadım, görmedim, bilmiyorum' diye başlayan cümleler.

Biliyorum, duydum ve gördüm aslında. Aramızda boylu boyunca yatan terk edilmiş yanını.
Sen bana emanet edilip gittin ya! bakmadım bir kez bile. Sımsıkı sarılmamdan olsa gerek duymadım 'canım yanıyor' dediğini.
Hem ben öyle sımsıkı sarılırım biliyorsun. Kollarımda hal kalmayana dek, bir parça sen olana dek sarılırım. Kollarımı açtığımda ağırlığın üzerimde kalana dek sarılırım.
Değip geçtiğin her yerde izin kalmalı, parmak uçlarımla izleyip yeniden bulmalıyım seni. Kana kana doldurmalıyım içime.
Hiç kimsessizken,bomboşken bile dışıma taşmalısın.
Öyle sevmeliyim ben seni.


--
3/11/2011 10:41:00 AM tarihinde Nehir İda tarafından 1mk adresine gönderildi




Bir gülüşün kalıyor yokluğunla aramda bir de boyu kısa gelen pantolonlu yılların. Oysa tanığı değilim. Daha kurulmamış 'duymadım, görmedim, bilmiyorum' diye başlayan cümleler.

Biliyorum, duydum ve gördüm aslında. Aramızda boylu boyunca yatan terk edilmiş yanını.
Sen bana emanet edilip gittin ya! bakmadım bir kez bile. Sımsıkı sarılmamdan olsa gerek duymadım 'canım yanıyor' dediğini.
Hem ben öyle sımsıkı sarılırım biliyorsun. Kollarımda hal kalmayana dek, bir parça sen olana dek sarılırım. Kollarımı açtığımda ağırlığın üzerimde kalana dek sarılırım.
Değip geçtiğin her yerde izin kalmalı, parmak uçlarımla izleyip yeniden bulmalıyım seni. Kana kana doldurmalıyım içime.
Hiç kimsessizken,bomboşken bile dışıma taşmalısın.
Öyle sevmeliyim ben seni.


--
3/11/2011 10:41:00 AM tarihinde Nehir İda tarafından 1mk adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.