* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

SANA ANLATMADIKLARIM




Daha önce sana
Söylemiş miydim,
Hiç bir mevsim ısıtmıyor artık beni
Ve insan ölüyorsa sevgili ,bilki acıdandır hepsi..
Sahi ,şimdi sana bırak gel her şey tek yaralarıma merhem ol desem
Gelir miydin ?

Biliyorum daha önce sana ,
Kaç zamandır içimde çınlayan boşluktan
Ve bununla birlikte yaşıyor olmanın ağırlığından
Çocukluk anılarımdan ,
Kendi dizimi kanatacak kadar yaralarıma sahip çıkmamdan
Bir yanımın hep eksik ,diğer yanımın hep düşman
Umutsuzluğun bile bazen güzel oluşundan
Aslı ,astarı olmayan bir hikayenin
Baş kahramanı oluşumdan
Gelen cadıya güvenip bir ısırık aldığım elmanın
Ruhumu yıllardır karanlıkta bırakmasından
Beni avutmayan işlerden
Her seferinde ince bir dal gibi kırılışımdan
Beni un ufak edenlerden
Yetmezmiş gibi yakınıma gelecek kadar yüzsüzleşmelerinden
Zorla bıraktırdıkları kantlarımdan
Sessizliğin duvarlara çarpa ,çarpa kulağım da patlamasından
Yani kendimden ,beni ben yapan herbir ayrıntıdan
Ve dahi bunları senin asla bilmeyecek oluşundan
Hiç bahsetmedim sevgili,


Ama ;
Şimdiler de 'Neye yarar insan tek başına' diyenler var etrafım da
Öyle ya onlar nerden bilecekler ki
Sol yanıma geçip kendime bir vatan inşaa ettiğimi,
Ve o vatan topraların da bir tek senin isminin
Denizlere verildiğini,
Benimse denizleri ölesiye sevdiğimi
Bilseler yanlız olduğumu düşünürler miydi..

Bizi de Okusana ;) × +