* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

SAKİNLİK


Dünyayı zindan ediyordum bir zamanlar kendime .Düşünmekten beynim uyuştuğunu hissettiğim anlar o kadar çoktu ki , artık bir daha iyi olmayacağıma olan inancım yüksek bir duvar gibi önümde duruyordu..Ben o eşikten geçtim ve öğretildim ki değmiyor.. Şehrin gitmediğim parkı kalmadı ,ağlamadığım köşesi de yok galiba .Tabi diğer taraftan gitmediğim yolu ,gidipte gülmediğim köşesi de kalmadı.

Ancak hep aynı kelimelerin etrafında dönüp durduğumu fark ettim..Zaten herkes öyle yapmıyoru mu ? İnsanlar sürekli şikayet ediyor .Ben de öyle..İnsanlar sürekli kırldıklarını söylüyor ..Ben de öyle ..İnsanlar sürekli yalnız olduklarından bahsediyor ..Ben de öyle ..Yıkımla başlayan her şey zamanla dönüşmeye sebep olur .. İçimde bir yerler göç ediyor..Ve ben yine uzun bir yolculuğa çıkmaya hazırlanıyorum..

Fark ettim ki şu gökyüzünün altında söylenmemiş söz yokmuş.. Sadece yanına gelen kelime değiştiriyor anlamları . Şu dünyada kalbı kırık olmayan insan yokmuş ,ama sadece en yakınında ki kırığında un ufak olurmuşsun..Her gün yeni bir gün bugün de öyle


Ve ben bugünle başlayan cümlenin sonuna sakinlik ekledim ...





Fotoğraf:1x.com

Bizi de Okusana ;) × +