* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] Tatile Gidiyorum Aga

Bursalıyım. Ne zamandır gidemiyorum diye sorarsanız; daha temmuz ayında oradaydım. Dünya yılı ile 4 ay ediyor ama bana sanki birkaç yıl geçmiş gibi geliyor. Neyseki Bursama, sevdiklerime kavuşacağım Rabbim izin verirse.
Kurban bayramıyla Ramazan bayramı arasında kalsam tatilimi herzaman Kurbandan yana kullanırım. Çünkü Kurban bayramında bir hareketlilik var. İnsanı yoruyor ama tatlı yorgunluk derler ya o türden bir yorgunluk hasıl oluyor. Sorun olmuyor.
Kısa süreliğine gidiyorum ama şimdiden iyi geçeceği hissi içime yerleşti. Çocukluk arkadaşlarımla buluşacağım. Ailemize müjdeli bir haber vereceğiz. Heyecan bastı inanın. Bir de sokaklarda, caddelerde, cafelerde fütursuzca ''aga'' lıyacağım. Aga diyince kimse garip garip bakmayacak. Hani tatil diyince Antalya, Marmaris, Bodrum, Ruslar, Almanlar gelir. Benim hiç öyle hayallerim olmadı, olamadı. Bizler kaybetmiş bir neslin çocukları olarak, Rabbimin bizlere armağan ettiği tatillerle avunuyoruz. Rabbim olmasa bizi kim düşünür değil mi?
Son olarak tatilde uzun yol yapacaklara birkaç ikazda bulunacağım. Lütfen emniyet kemerlerinizi takın, 90 km'yi geçmeyin, kavşaklara, menfezlere, tepeüstlerine yaklaşırken dikkatli ve tedbirli olun. Bu küçük tedbirler sizin kaza riskinizi %90 azaltacaktır, İnşallah. Ceza yemeyin, et yiyin. Trafikle alakalı sorularınız olursa bana yazabilirsiniz. Saygılar...

--
11/12/2010 09:32:00 PM tarihinde FASLI tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +