[1mk] Merhaba



Bugün bir milyon kalem yazarları arasına katıldım. Bana burada yazma imkanı veren yönetici arkadaşlara teşekkürü borç bilirim. Neler yazacağıma gelince.
Dünyada neler olup bittiğini sıkı sıkıya takip eden bir adam değilim ancak kulağım deliktir. Futbolu yakından takip ederim ama kaleme almam. Ara sıra futbol adına yazılar görebilirsiniz. Yazarken de teknik, taktik konuları girmem. Kimsenin göremediği, yazamadığı şeyleri paylaşmak yegane hedefimdir.
Siyaset yazarım, dini konulara girerim. İğnem elimdedir. Batıracak yer ararım. Kimseyi kırmadan, kişilik haklarına tecavüz etmeden... Hakkında yazdığım biriyle karşılacak olsam kafamı yere eğmeyecek yazılar dizmeye çalışırım.
Bundan sonra beraberim. Gücümü her zaman arkadaşlarımdan aldım. Bu desteği burada da göreceğimden eminim. Yazılarımı imla ve anlatım yönünden eleştirirseniz dünyanın en mutlu insanı olurum. Lütfen eleştirin hemde acımasızca.

--
11/07/2010 10:24:00 PM tarihinde FASLI tarafından 1mk adresine gönderildi

Bugün bir milyon kalem yazarları arasına katıldım. Bana burada yazma imkanı veren yönetici arkadaşlara teşekkürü borç bilirim. Neler yazacağıma gelince.
Dünyada neler olup bittiğini sıkı sıkıya takip eden bir adam değilim ancak kulağım deliktir. Futbolu yakından takip ederim ama kaleme almam. Ara sıra futbol adına yazılar görebilirsiniz. Yazarken de teknik, taktik konuları girmem. Kimsenin göremediği, yazamadığı şeyleri paylaşmak yegane hedefimdir.
Siyaset yazarım, dini konulara girerim. İğnem elimdedir. Batıracak yer ararım. Kimseyi kırmadan, kişilik haklarına tecavüz etmeden... Hakkında yazdığım biriyle karşılacak olsam kafamı yere eğmeyecek yazılar dizmeye çalışırım.
Bundan sonra beraberim. Gücümü her zaman arkadaşlarımdan aldım. Bu desteği burada da göreceğimden eminim. Yazılarımı imla ve anlatım yönünden eleştirirseniz dünyanın en mutlu insanı olurum. Lütfen eleştirin hemde acımasızca.

--
11/07/2010 10:24:00 PM tarihinde FASLI tarafından 1mk adresine gönderildi

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.