* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Yoksa sizde nabza göre şerbet verenlerden misiniz?

Kanımı donduruyor bu durum.... O kadar sahte, o kadar yalan ve o kadar gereksiz ki...
Neden kaynaklanıyor bu ?..


İnsanların kendilerine olan güvensizliklerinden mi?
Yoksa fikirlerine olan güvensizliklerinden mi?
Yoksa bunlarla hiç alakası yokta,
Amaç sadece yalakalık mı!...

Yazıklar olsun bu insan(!)lara...
Böyle insanları çok görürüz etrafımızda,
Kendilerine yandaş bulurlarsa o fikri savunmaya devam eder, yüklenir de yüklenirler...
Yok bulamazlar ters teperse, hemen o dahiyane fikirlerinden U dönüşü yaparlar...

'Yok ben öyle demek istememiştim', 'Seni tenzih ederim', 'Sözüm meclisten dışarı'...vs..
Kardeşim ortaya bir fikir atmışsın, bir kesime hitap ediyorsun, bir cemmat hakkında konuşuyorsun!...
Eğer bende bu insanlardan biyirsem elbette senin ettiğin laf bana da gelir!..
Yoksa o dahiyane fikrini karşında bi savunucusu olduğunda tartışacak gücün/cesaretin yok mu?
Zaten senin amacın sadece bir kesimi karalamak mı? yada sadece boş(!) konuşmak... Birilerini zan altında bırakmak!.. 

Madem bir fikrin var, arkasında dur!
Kendi doğrularını savun,
Bilgi sahibi olduğun şey hakkında konuş!
Yada sus!...

Konuşmasını bilmiyorsun, bari susmasını öğren!...

Bizi de Okusana ;) × +