* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Sevmelere Mola!




 Sevmek vazife değildir biliyor musun/uz!
İçinizden gelir sebepleriniz vardır seversiniz ,ihtiyacınız vardır olumlu bir şeylere seversiniz,hayatınızı karamsarlıklar üzerine değil de sevgi üzerine yükseltmeye çalışırsınız ve seversiniz..Sevmek sizin artık kişiliğinizdir..Sevgiyle bakar sevgiyle görür sevgiyle uzaklaşırsınız...

 Bazılarını seversiniz ama daha sevginin ne olduğu hakkında bilgisi yoktur..Sevme kısmını yaptığını sanır ama tek boyutlu sevgidir onunki...

 Bazıları vardır sever ama kırar geçer sevgisinin ardına sığınarak...

 Bazıları vardır bir yerlerden öğrenmiştir sevginin ''olmazsa olmaz'' olduğunu ama menfaatine alet etmiştir bu güzelliği...

 Bazıları vardır,sever sevmesine de ah bir de sevginin beslenmesi gerektiğini ve yürümesi için saygı ayakkabısını giymek gerektiğini bilseler ...!

 Bazıları vardır severken sadece kendini yüceltir..Sevgi adına atıp tutar ama gerçekler hiç öyle değildir işte...

 Ben yoruldum sevgiyi anlamayanları / kimseyi anlamayanları/ sevgiyi saygıyla merhametle beslemeyenleri sevmekten ...Artık sevgi adına adım atıp pişman olmayacağım zaman kadar beklemeye alıyorum ''sevmelerimi''

 Belki de ben sevmeyi bilmiyorum belki de sevgi adına dürüstlük beklediğim için benim yanlış olan..Sevgi karşılıksız olmalı bunu gerçek anlamda öğreninceye kadar kapadım duygularımı ''sevmelere'' Sevgi karşılıksız sevmedir..Sevgi olabildiğince saygı duyabilmedir...Sevgi empati kurabilmedir...Eğer değilse ben kapadım duygularımı ''sevmelere''

 Sevmeyi bilmediğimi var sayıp öğrenmek için adıyorum kendimi... O zamana kadar kapadım duygularımı ''sevmelere''

 İmknasız böyle bir şey biliyorum ama sevmelerimi dillendirmemek istiyorum..Sevmelerimi ve sevilmelerimi yalnız içimde yaşayacam ki kırılmalarımı da yalnız O(c.c.) bilecek...Sevmeler çoğu zaman mutluluk/huzur getiriyor olsa da gün gelip can yakabiliyor da...

Bizi de Okusana ;) × +