* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Blog Yazılarımı Okuyan Herkesden Bekliyorum Cümlelerini!

  Çok fazla ciddi takıldı blog ..Ciddiyet güzeldir ama arada tebessüm ve reklam arası gerekir ;)
En azından benim kararlı blogumda öyle olmalı yoksa nasıl kendimi ifade etmiş olurum ;)
 Konu şu dostlarım. Size kelimeleri ben vereceğim, cümleleri de (tek cümle) sizden isteyeceğim...Zor bir şey istemiyorum yani:)
Yok yazamadım yok işim vardı yok sonra yazarım gibi mazeretlere kapalıdır post biline..Eğer okuyup da cevaplamadan kaçanları yakalarsam ismini post başlığı yapıp blog alemine kendisini ''korkak, kaçak '' diye ilan ederim.
 Şimdi bu şantajdan korktuysanız (ki hiç sanmıyorum ama korkmuşsunuz gibi davranıp) kelimelere geçiyorum..Tabi ki ilk benim cümlelerim olacak o kelimelerin karşısında  .Sonrası, yorum kısmında sizin cümlelerinizi de görmek İSTİYORUM.
  FF ahalisi,
yok öyle yazıyı tıklayıp okuyup gitmek bir zahmet sizlerden de bekliyorum cümlelerinizi :)
 Tek cümlelik cevaplar olursa iyi olur..Hoş olur güzel olur :)
Haydi Bismillah...

Aslında: Herkesin içinde iyi bir yan vardır!
Başarı: Haddini ve aczini bilmek büyük bir başarı insan için.
Cesaret:Bu kelime ve ben sanki biraz uzağız ;)
Dünya: Sınav yeri...
Eskimeyen:Güzel ahlak her daim kıymetlidir eskimez...
Friendfeed:Gevezelik,muhalefet bazen de güzel insanlarla karşılaşılan yer ;)
Gaye:İyi kul iyi ümmet olmaktır benim için.
Hayat :Armağandır şükrünü bilmek lazım.
Izdırap:Zulüm altındaki kardeşlerini izlemek!
İnanç:Başarmak için güç..
Kul:Sevginin dünyaya gönderilmiş hali ve acziyet.
Lüks:Bana uzak
Mümkün:Bencillerin de normal insan olmaları :)
Nafile:Bazı insanlara doğruyu göstermeye çalışmak...
Olmasa:Gaflet olmasa çok isterdim.
Önemli:Saygı ve merhamet hayatın içinde olmazsa olmazlardan..
Pabuç ;) .......!
Rahat:Düşünmeyen insan her daim rahat..
Sadakat:Sevgiyle bağlantılı bir durum sanırım..
Şikayet:En çok yaptığımız şey.
Taraf:Ortalığı karıştıran gazete (asıl anlamıyla ilgili cümle gelmedi aklıma :P )
Uğur Böceği:Bazen insan kılığında çıkar karşınıza ve sizin dostunuz olurlar ve hayatınıza kattıkları güzellikler size getirdikleri uğurlardır:)
Ülke:Türkiye, Filistin,Japonya,Antartika:)
Virane:Allah ve Peygamber sevgisinden uzak kalp
Yemek:Balık/tavuk ızgara yanında bolca salata :)
Zaman: Geçip gittikten sonra kıymeti anlaşılan şey ;)

KOLAY GELSİN ;)


Bizi de Okusana ;) × +