Benim Renklerim! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

11 Ekim 2010 Pazartesi

Benim Renklerim!

Herkesin sevdiği özel renkleri vardır.Aldığı ,giydiği eşyalarını genelde o renklerden seçerler.Benim de hayatımın 3 ana rengi var: Mavi,yeşil ve krem rengi...

Seviyorum bu renkleri,

Mavi..

Mavi deniz demek benim için .Deniz de dinlenme demek ,iç sesini dinlerken dünyadan uzaklaşmak demek.Dalga seslerinin seni zorunda olduklarından uzaklaştırıp olmak istediğin hallere doğru çekmesi demek.Düşünmek demek ,şükretmek ve nimetleri hatırlamak demek.Aciz olduğunu hatırlarken ne kadar değerli olduğunu anlamak demek.

Mavi gökyüzü demek..Olabildiğe özgür olmak, kendini bulabilmek demek.İhtişamı görmek zerre olsan da zerreye verilen değeri görebilmek demek.Tüm kainatın hizmetine verildiğini hissedebilmek ve layıkıyla teşekkürünü edememenin ezikliğini yaşamak demek...

Mavi herkes gibi yazlık kıyafetlerde çok fazla kullandığım renktir..Yakışır yakışmaz bilmiyorum merak da etmiyorum sadece kıyafetlerimi bu renkten seçiyorum çünkü seviyorum ...

Yeşil...

Huzurun rengi sanki.Genelde ölümü hatırlatır derler ama ben  insana haddini bildiren  renk diye düşünürüm yeşili.Ormanlara karşı bir zaafım var sizin de vardır.Onların canlı oluşunu bilmek ve bize hizmet için var olduklarını bilmek tüm bunları düşünerek ormanları uzaktan da olsa izlemek bana ayrı bir zevk veriyor..Huzur ve heyecan karışımı bir şey.

Orman yangınları oldum olası canımı yakar ..Çocukluğuma inmek mi gerekir orman yangınlarına aşırı üzülmemden dolayı bilmiyorum ama ne zaman orman yangını haberi duysam direkt  ''Dünyanın sonunu kendi ellerimizle hazırlıyoruz''cümlesi yankılanır beynimde. Ormanların içinde yanan hayvanlar gelir aklıma...of ki of..

Derine daldım hemen yüzeye çıkmakda fayda var.Çimendir yeşil mis gibidir kokusu.Papatyadır süsü, baharın güzel yüzü:) Yalın ayak çimenlerde gezmek rahatlatır insanı..Üzerine serilmiş örtüde sevdiklerinle piknik yapmak, devamında çayını yudumlamak sanki hayal gibi olsa da güzeldir hoştur strese birebirdir :)

Ah bir de yeşil gözler vardır ki MaşaAllah dedirtir kendine..Nadir bulunurluğun getirdiği güzellik vardır bakışlarında.Yeşil bakışlar güvenli gelir bana..Yanılma payım var tabi ki ama yine de yeşil yeşil bakan gözlerden sanki kötülük gelmezmiş gibi gelir bana..

Ve krem rengi  ,her renkle uyumludur.Hangi renkle kullanırsanız kullanın şık bir görüntü verir.Özellikle siyahla,kahve rengiyle ,yeşille ;) Uçuk renklerle uyumu yok  sanırım..Çingene pembesi ,fıstık yeşili gibi..Bu rengi kendime benzetiyorum,aynı ben aynı ben.Sade bir renk ve uyumlu bir renk:) Bir de mütevazi bir renk diye de ekliyeyim bari :))

Toprağın rengine yakın bir renk olması da kişiye düşünmesi için güzel bir sebep..Toprak ve insan!!

İşte böyle ben bu 3 rengi çok seviyorum ..Diğerlerini de seviyorum mesela siyah ve kırmızı ama çok fazla kullanmıyorum.Belki ufak tefek süs eşyalarında ,şal ,çanta,cüzdan gibi ayrıntılarda severim diğer renkleri de..Ama renklerim belli...Saydığım 3 renk ve tonları...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar