* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

son mektubumdur bu adam sana

Bu son mektubum adam sana



dahası yok artık sen söz konusu olduğunda


her insanın salakça takıntıları oluyor yaşamı süresince....


Benimki fazla ciddiye almak her şeyi..


Hatta sanırım kendimi bile


geç oldu


ama anladım...


e bazen de bazı şeyleri net net söyleyivermek gerekir insanların yüzüne


hani ısrarla anlamazlar ya


o durumdu benimki


anlamamak değil de anlamak istememek belki de


bile bile beni hiç sevmediğini


ve hiç sevmeyeceğini


düşlere dalmak akşamlardan sabahlara seni yaşatarak içimde...


Zordu sana olan sevgimi tanıma dökmeye çalışmak aslında....


Anlatmak istedim de mi anlatamadım


Anlatmak mı istemedim


Sen mi anlamak taraftarı değildin


Ya da anladın da anlamazdan mı geldin


Kimbilir?


Sana sevgim olanaksızım olduğun halde umutsuzluk vermiyordu bana mesela


Sana sevgim baştan aşağı tensel çekim değildi ama o da vardı bir köşesinde


Aşk değildi ama aşkla yoğurulmuştu iyice


Hayranlık vardı çoklukla sana olan sevgimde


ve


En çok da; asla giderilemeyeceğini ta en başında kabullenmiş olduğum bir özlemdi galiba...


sandığın kadar acı vermiyordu bana


Ben seni sevmeyi seviyordum adam...


Hayata asılma gücü veriyordu bana


Bu arada sen de beni sevsen falan beklentim de yoktu aslında ha


Lakin sen senden gideyim istedin madem...


Gitmeliydim adam


Öyle ya...


Ama gidemezdim ki


Tenimi tenine tanıtmadan


Terime terine akıtmadan


Seni hayali sevişmelere hapsedip de gidemezdim ki


Gitmeden altalta üstüste karman çorman sevmeliydim seni


ilk ve son kez kavramalıydı ellerim ellerini, dişlemeliydim hoyratça tenini


ezberletmeliydi dudaklarım coğrafyalarını dudaklarına dar vakitte çabuk çabuk


hissetmeliydi tüm ağırlığıyla bedenin bedenimi


kan ter içinde yuvarlanmalıydık esrik bir sarhoşluğa...


bunca zaman "gidiyorum, gidiyorum" deyip de


bir türlü gidemeyişim de buna sebeptir işte


şimdi adam


hiç planlamadan


öylesine kendiliğinden


karıştık ya birbirimize


Pişman değilim zerre kadar bile


Pişman olacağım hiçbir şey yapmadım bugüne değin ben


Tırnaklarımı geçirip bedenine imzamı atmadan


"bu adamı deli sevdim ben"


demeden gidemiyordum ya bir türlü senden...


şimdi


ister unut


ister hatırla olur olmaz


değil artık umurumda


izimi bıraktım ya sana...


hoş Allah biliyor ya


gönlüm isterdi gitmeden çözmeyi dudaklarının sus mührünü ya...


anladım adam


anladım ben üstüme vazife olmayanları açıkça...


sen kafanı takma


ha unutmadan adam


hep derdim ya


"umutsuz değilim hiç seninle imkansız olsak da"


diye


işte o umutları sakladım sen uyurken yastığının altına


güle güle harca


düşlerimi, sevgimi, pılımı, pırtımı toplayıp giderim artık huzurla...


bundan sonraki tüm karşılaşmalarda


-hiçbir şey yaşamadık ki biz- tavrıdır taşıyacağım sana karşı yanımda


olup olacağı bir düş bozumusun artık "ömür puzzle"ımda


elveda....











Bizi de Okusana ;) × +