* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Hayatımı Seviyorum

  İnançlarım,ailem,akrabalarım,
dost bildiklerim, anılarım, göz yaşlarım, tebessümlerim, çocukluğum,okuduklarım,hayallerim, gördüklerimden esinlenerek düşündüklerim, kendimi sınamalarım, buğzettiklerim,sabrettiklerim,bana yapılan iyilikler, unuttuklarım, çoğu zaman işime yarayan gamsızlığım, kavga etmektense kaçmalarım,hatalarımdan ders almalarım, kompleksizliğim ,iyi ki varsın dediklerim,ruhlarının güzelliğini bakışlarından anlayabildiklerim, bana iyinin nasıl olmasından çok kötü olmanın nasıl bir şey olduğunu hatırlatanlarım, Hayattan çıkardığım dersler, kul olduğumu hatırlatan her türlü acizliğim,olaylara olumlu tarafından bakmalarım,sinirlendiğimde /kırıldığımda bunu o an tepkiye döndürmemelerim ve beklemelerim,dualarım....Tevekkül ve tefekkürlerim,
hüzünlerim,başkaları için üzülmelerim,sevmelerim sevilmelerim....


  Armağan edilen hayatım...Sevgi ve korkuyla  dolu hayatım...!!
Verdiklerin ve vermediklerin için şükürler olsun 
Rabbim!!


  

Bizi de Okusana ;) × +