Yemişim Sizlerin Beklentilerinizi! - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

5 Ağustos 2010 Perşembe

Yemişim Sizlerin Beklentilerinizi!

  Bazen her şeyden bıktığınız oluyor mu..? Sıkılıyorsunuz her yaptığınızdan her yapılandan...Tüm iyi niyetlerinizden ya da inadına davranışlarınızdan....
  
  Bıkıyor insan hem de nasıl bıkıyor...Hayat olsan da olur olmasan da olur diyorsunuz...Dönem dönem oluyor ve o dönemler sizin sabrınızın bittiğini anlar oluyor zaten..Uzun süre sabrettiğiniz şeylere sabretmekten sıkıldığınız anlar..Yeter ya yeter diye bağırasınız geliyor  da yine de içinize atıyorsunuz.

  Sizleri bilmem ama ben birini/birilerini sevmekten vazgeçtiğim an çekilmez oluyorum..O kişi ya da kişiler için kılımı kıpırdatasım gelmez ve gayet yavaşımdır bu konularda..Eğer ki biri benimle ilgili şikayetler ediyorsa inanın bu benim seçimimdir.Ben içimde bitirmişimdir bazı şeyleri ve gayretim de bitmiştir bu süreçte.Onun için karşımdakine olumlu adımlar atmayı durdurmuşumdur.

  Sabırsız biri değilimdir ama karşıdan bir adım görmediğim zaman bitiriyorum işte.Bu elimde olan bir şey değil..İlk adımları ben atarım hatta sevdiğim insanlar için koşarım da ama peygamber sabırlı değilim.Yapılan tüm iyi adımların karşılığı ALLAH'tan beklenmeli gerçeğini biliyorum ama insanların her türlü dengesizliğini alttan alma zorunluluğum da yok sanırım..Muhatap olmamak en iyisi...

 İnsanlara güvenim sarsılmasın istiyorum inşaAllah bu düşüncem yok olup gitmez..Adım atmayana adım atasım gelmiyor bu gidiş kötü mü bilmiyorum ama dedim ya bıktım/sıkıldım...İç dünyama çekilip orada kalasım geliyor ona bile izin yok bu dünyada...

  Varın sağlıkla huzurla kalın dostlar...





1 yorum:

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar