* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

DEDİLER Kİ DELİRDİN

Dedimki ona;Seni sevemenin tutukusu ne olduğunu bilmeden önce geldi ,bana yani boş bir kalbe geldi ve oraya yerleşti.



Dediki neden ben;Dedim ki göğsüm sıkışıyor sana bakarken sevgin büyüyor gitgide içimde kalbim bedenime sığmıyor seninde öylemi,seninde özlemden ciğerin yanıyormu.Seninle hergün binbirgece mallarını dinliyorum ve yaşıyorum çünki hergün saatlerce konuşacak birbirimize anlatacak masallarımız oluyor.Hergün seni dinliyo ve yaşıyorum neden sen olmayasınki.



Dedilerki değiştin sen ;Beni anlamıyorsunuz.Sevgiyi ancak yaşayan bilir sevdiği olmadan ruhu aç kalan biri anlar ve açlıktan deliren anlar aşık olanıda delirenler anlar ve aşkı en iyi onlar anlar çünki aşk sahibi ebediyen kendine gelemez.Ve dedimki şiddetli tutkumun ateşi gizlidir oda kalptedir bunu ise sadece kalpteki anlar ve sadece o görür sizlerse benim severken ne kadar insan olduğumu görürsünüz.



Dediki;Beni bırakma

Dedimki;Dedim ki kokun olmadan yaşayamam,nefes alamam,gözlerim seni görmezse kör olur göremem,kulaklarım sesini duymazsa sağır olur.Tenim tenine değmezde çürür.Sensiz duyularım algılamaz hislerim yok olur.İnan ki sevdiğim sensiz yaşamazken nasıl bırakırım seni.



Dediki beni hep böyle sevecekmisin

Ona dedim ki;Biz yaratılmadan önce ruhum senin ruhuna bağlıydı.Ben daha yeryüzüne inmeden ruhum sana aşıktı.Biz büyüdükçe aşkımızda büyüdü ve uyandı sonra birbirimizi bulduk.Biz öldüğümüzde de aramızdaki aşk bozulmayacak çünki bizim aşkımız adın kadar.Aşkımız her durumda bakidir.Kabrimizde bizi ziyaret edip aydınlatacak.Dedimki ben daha üzüm yaratılmadan önce seni hatırlayarak şarap içim sarhoş oldum.Bilesin ki bu sarhoşluğum ben ölene kadar sürecek.Benim ruhum okadar aşık oldu ki ,ikiside birbirine karışıp tek ruh oldu...



Dediki neden öfkelisin?

Dedimki;Bu yeryüzünde seni benim kadar özleyen varmı?hasretinden tutuşan.Kavuşmalarımızda arzunun tatlılezzetini bulduğumda ağlarım hep gözyaşlarım içimde sel olur akar.Ayrılık korkusu içimdeki yanardağın patlamasına neden olur.Benim gözlerim sana kavuştuğumdada ayrıldığımda da yaşla dolar.Ayrılıklar öfkelendirir beni çünki ben yalnız seni seviyorum .Hayatım boyuncada başkasını istemiyorum.Seninle kavuşmak bana kafidir ben senden başka dost senden başka yar istmiyorum.Öfkem sensizliktir bilesin...

Bizi de Okusana ;) × +