* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Antalyadaki içsel savaşta bir çocuk kaybettim/DAMAK

Uzun bir aradan sonra merhaba değerli dostlarım,yoğun iş tempom ve bu hayatın çemberinde turlarken sanmayınki sizi unuttum hayır unutmadım.Gönlümdeki yeriniz bakidir bilesiniz.Yoğun hayatıma ağustos bir'de mola verdim ve on günlük bir tatile gittim.Şans tabi bazı şeyler bavulunuza sadece tatil kıyafetlerimizi alamıyoruz bazen.Unutmadıklarımız,yaralarımız,acılarımızda takip ediyor.Günlük yoğun tempoda hep bellek arkasına attığımız acılarımız kendimizi dinlerken evet şimdi tatildeyim yaşasın yada yuppiii sloganları atarken yüzüne bir tokat gibi yapışıyor.

Özgür olduğumu sandığım bu zamanlarda aslında kendi eksenim etrafında döndüğümü görüyorum.Kısır birdöngü bu kaçma kurtulamazsın diyor hayat sinsi sinsi gülümserken bana.Gittim evet nereyemi öncelikle iç dünyama,ilk olarak çocukluğum karşıladı beni,kırmızı yanaklı beyaz tenli bir çocuk herşeyi çok erken yaşamış,yokluğu ve gurbeti iliklerine kadar yaşamış ezilmiş,şiddete mağruz kalmış,yırtık ayakkabısıyla okula gittiği için arkadaşlarının alay konusu olan.Montu olmadığı için çok üşüyen dişleri titrerken ısınmak için ''hava ayazmı ayaz ellerim ceplerimde bir türkü tutturmuşum....''canım başır manconun şarkılarıyla ısınmaya çalışan bir cocukluk gelir uzaklarda memleketten kavurucu antalya sıcağında üşüdüm.

Sonra gördüm ki sen nerde olursan ne olursan ol bırakmıyor geride kaldığını sandığım herşeyin benimle beraber tekrar geldiğini.Güçlüyümdür aslında fakat bu sefer sürünmek istedim ilginç bir psikkoloji bilenler yazsın lütfen acı çekerken neden yerlerde yatmak istiyorum ,Gerçekten hiç mutlu olmamış bir insan mutlu edebilirmi yada mutlu olabilirmi.Şimdilerde düşündüğüm şey şu ben hak ediyorum yaşadığım herşeyi.Ben kimseyi mutlu edemem.Hicret ediniz diyor EFENDİMİZ benim de hicret etmem lazım içimdeki çelebi isyanlarda bir yolculuk bekler beni uzaklarda sarmak gerek yaraları burada çok kan kaybediyorum.Ben buyum işte gerçekten mutluluğu bilmeyen bunuda yaşatamayan ve hak etmeyen biri.Sıkıştığında yüzleşmekten korkan kaçan,herkesi seven fakat asla mutlu etmeyi beceremeyen bir insan.Bu antalya çıkarmasından ilk iizlenimler sevgili dostlar kendini arayan fakat halabulamamış bir insancık bulduk antalyada şimdide canını okuyoruz.Bu işlem bittikten sonra görsel resimlerle sizlere geri dönüş yapılacaktır.Antalyadaki içsel savaşımda bir çocuk kaybettim çocukluğumu....

Bizi de Okusana ;) × +