* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] KAÇMAK LAZIM BAZEN

Kaçmak lazım bazen buralardan...
Güneşin başka doğduğu yerlere doğru.
Kaçmak lazım ondan, kırıklarını onarmak için.
Kaçmak lazım kendinden, kimsenin sana ulaşması kolay olmasın diye.
İçinde büyüyen insansı isteklerine dur demek lazım bazen.

Hayatın akışı belirlenmiş olmalı, her şey planlı programlı.
Bir papatya gibi narin isteklerde bulunmamak lazım hayata karşı.
Neme lazım birden bir kar yağar ve kaybolur altın sarısı rengin.
Dışında kalmamak lazım hayatın, dışına atılmamak.
Ya o çerçeveye girersin ya da bu diyardan gidersin.
Tahta iskelem yıkıldı, basamakları yosun tuttu..
Güneş batmak üzere. Seyr-ü seferdeyim...
Kendimle bir o kadar barışık bir o kadar kederliyim.
Gözlerimin ucunda yaş, her an her şeye, herkese ağlayabilirim.
Aşk içimde...
Aşk-ı hayat içimde.
Karşı durmak lazım zamana...
Zamana kaçmak ya da zamandan kaçmak lazım bazen..
Düşlerime ulaştım derken, düşlerimden uyandım derken düşlerimden uzaklaştım.
Hadi içine al beni..
Hadi bırakma kapı önünde, yapraklarımı kırma...
İçimdeki yangına su taşı.
Kim bilir belki diner ateşim..

Seçimsiz bir hayat dilerdim.
Sadece doğrular olsun.
Bir şeyi seçmek demek bir başka şeyden vazgeçiş olmasın, isterdim.
Issız gece, ıssız bir zaman aralığındayım.
Sesimi biri duysun istiyorum.
Gerçekten anlasın.
Egosunu dışında bırakarak baksın zamana, olanlara.
Hep ben bilirimcilik oynamasın.
Bilsin dost hayatı kandıramazsın ben biliyorum demekle olmayacağını.
Sezsin herkes yanındakinin içinden geçenleri.
Birlikte kaçabilsin yanındaki ile uzaklara.
Birlikte soyunabilsinler aynı düşlerle aynı yatağa girebilsinler.
Kaçmak lazım bazen
Kaçıp kaçıp dönmek lazım hayatın kalbine,
Hayatın kalbine doğru gitmek lazım.

20 AĞUSTOS. 2010



--
8/20/2010 05:15:00 PM tarihinde HARE tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +