* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[1mk] BLA ..BLA..BLA..

Bu ara herkes bir yerlerde aynı kelimeleri mi söylüyor,bana mı öyle geliyor?




"Dünya yansın,koyverdim!"



_YOOK YA?



O zaman size popüler kültürümüzün en nadide deyimlerinden birisi ile cevap vereyim;



"KOY VERMEK NE ARAR LA HAYATTA?"



Gayette ciddiyim a dostlar,bu hayat öyle koyverilecek bir yer olsa, tüm gün konuşmamıza gerek kalmazdı.Sıcaklar zaten anormalliğin fevkinde sürerken ne bağıracak takatim,ne" hayaattt beni neden yoruyosuunn?"diye çığıracak halim var.İster istemez bir koşuşturmaca alıp götürüyor bizleri.Kendimi bazen kalabalıklar içinde seyre dalmış buluveriyorum…Geçen kalabalık sadece çevremden değil,içimden de geçiyor sanki..bir nefes, bir hatıra,bir yüz içimde dolaşıp kayboluyor bir an…karmakarışık laflar çevremde dolaşıp, uçuşuyorlar arsızca…şöyle sert bir hareketle 'dur!' derken elimi koysam, üstüme üstüme gelen şeylere ve öylece kalsa o an durdurduklarım.



Çoğu kez söylediğim hiç birşey gerçek değil,ne umursamazlığım ne sevinçlerim..sanırım bazen insanların yüzüne ikinci sınıf bir komedi izler gibi mal mal bakmak istiyorum.'ee sonra?' dercesine,anlattıklarının beni hiiç ama hiç ilgilendirmediğini vurgulamak…etiketlerine bakmadan birisini savunabilmek,sadece sevdiğinden.



yada benim dışımda gelişen hiç bir kavgaya burnumu sokmamak.Diyorum ki bir monopoli olsaydı hayat.paran bittiğinde gülebilseydin ve dozunu arttırdığın kahkahalarınla" izin ver hacı ıkı gun kalayım şu otelde" diyebilseydik ..ellerimizle dağıttığımız taşları aynı hızla toplayabilseydik…İçimden geçen kalabalığı ağzımı açtığımda kusabilseydim o kadar hızlı..



Her kelime gerçek ve özet olsaydı hayatlarda,nasıl'ı, niçin'i olmadan nokta ve ünlemlerden ibaret bir alın yazısı..



"Dünya yansın, koyverdim" dediğinde gerçekten sıcaklığı hissetseydi balın etrafındaki karıncalar..



ve tek bir ünlem,arkalarına bakmadan kaçırsaydı hepsini…



dinimiz amin.



Gerçek ne arar la hayatta?

--
8/16/2010 12:48:00 PM tarihinde adievrenmis tarafından 1mk adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +