Tilkiler

Hayal meyal hatırladığım böyle yeşillikler içinde bi evde oturmuştuk zamanında.Havuç tarlaları arasında sadece iki ev vardı.Yemyeşil ağaçlar arasında uzayan yol kocaman tahta kapılı eyvanı olan bir ev ile son bulurdu.Bahçelerde böyle dört düzgün kaya üzerinde geniş bir kayanın oturtulduğu tilki yuvaları vardı.İnsan yapımına benziyorlardı ama değillerdi.Tilkilerin zeki olduklarını bana anlatılan masallardan bilirdim.O yüzden şimdiye kadar sormadım onları tilkilerin nasıl yapabildiğini.Şimdi çocukluğumdaki masalların süresi doldu.Soruyorum size nasıl yaptılar tilkiler o yuvaları.


Bir de tilkiler size gelince,sesiniz geceleri yüksek çıkardı,benden yaşlıydınız o vakit,biliyorum ki sesinizin bu kadar yüksek çıkması,gündüz yediğiniz kuşburnunun çıkışta verdiği rahatsızlığın bir gereğiydi,benim sesim bu kadar yüksek çıkmayacak bunu böyle bilesiniz.Siz tavuklarımızı öldürmeyi iyi bilirsiniz.Kümesteki civcivlerimizi nasıl yediğinizi,nasıl boğup sıraya dizdiğinizi çok iyi biliyorum. Evimize bekçilik yapmış iki köpeğin bana çok önemli lafları vardır.Kümese gece yarısı girip,en etli butlu tavuğu alıp uzakta bir yere gömdüğümde kendimi bir başka mutlu addediyorum diyen tilki kardeşleriniz vardır.Ve bana sayılar veriyorsunuz,sayısını da veririm götürdüğünüz tavuklarımızın,belki merak edenleriniz vardır.Şu zulme alkış tutanları da ayrıca kınıyorum.Yumurtadan henüz çıkmış civcivleri öldürenleri kalkıp da alkışlamak öyle zannediyorum ki o da bir insanlık suçudur.

Hayal meyal hatırladığım böyle yeşillikler içinde bi evde oturmuştuk zamanında.Havuç tarlaları arasında sadece iki ev vardı.Yemyeşil ağaçlar arasında uzayan yol kocaman tahta kapılı eyvanı olan bir ev ile son bulurdu.Bahçelerde böyle dört düzgün kaya üzerinde geniş bir kayanın oturtulduğu tilki yuvaları vardı.İnsan yapımına benziyorlardı ama değillerdi.Tilkilerin zeki olduklarını bana anlatılan masallardan bilirdim.O yüzden şimdiye kadar sormadım onları tilkilerin nasıl yapabildiğini.Şimdi çocukluğumdaki masalların süresi doldu.Soruyorum size nasıl yaptılar tilkiler o yuvaları.


Bir de tilkiler size gelince,sesiniz geceleri yüksek çıkardı,benden yaşlıydınız o vakit,biliyorum ki sesinizin bu kadar yüksek çıkması,gündüz yediğiniz kuşburnunun çıkışta verdiği rahatsızlığın bir gereğiydi,benim sesim bu kadar yüksek çıkmayacak bunu böyle bilesiniz.Siz tavuklarımızı öldürmeyi iyi bilirsiniz.Kümesteki civcivlerimizi nasıl yediğinizi,nasıl boğup sıraya dizdiğinizi çok iyi biliyorum. Evimize bekçilik yapmış iki köpeğin bana çok önemli lafları vardır.Kümese gece yarısı girip,en etli butlu tavuğu alıp uzakta bir yere gömdüğümde kendimi bir başka mutlu addediyorum diyen tilki kardeşleriniz vardır.Ve bana sayılar veriyorsunuz,sayısını da veririm götürdüğünüz tavuklarımızın,belki merak edenleriniz vardır.Şu zulme alkış tutanları da ayrıca kınıyorum.Yumurtadan henüz çıkmış civcivleri öldürenleri kalkıp da alkışlamak öyle zannediyorum ki o da bir insanlık suçudur.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

"ABLA"YA GÖRE HAL VE GİDİŞ 19

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.