* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Mükemmele Oynama Kazanamazsın

  Kimseye şirin gözükmek zorunda değilsiniz!
Kimseye mükemmel görünmek zorunda da değilsiniz..
  En mükemmel de siz değilsiniz!
Neden kendinizi kandırıyorsunuz ...
  
Eksiklerinizin olduğunu sizin de beceriksiz olduğunuz konuların var olduğunu neden görmemezlikten geliyorsunuz ya da eksikliklerinizi gizlemeyi seçiyorsunuz..

Nedir yani milletin gözünden mükemmel görünecem telaşlarınız...
   
Türkçeyi düzgün konuşamayanları(şive), saçları dolgun ve ahenkle dans etmeyenleri, 90-60-90 vücudu/üçgen vücudu olmayanları ,gözleri yeşil olmayanları,dişleri çarpık olanları,3000kitap okumamış ama okumayı sevenleri, 2 üniversite bitirmemiş olanları, hatta sadece ilk okul bitirenleri, burnu yamuk olanları,boyu kısa olanları...v.b
insanların kendilerine kompleks yaptıkları binlerce şeye sahip olduğu halde çok çok sevilen insanları var. Aklı başında insan karşısındakini dış görünüşe göre değerlendirmeyecek kadar kendini bilir..
   
     Yok benim tek derdim cisimdir diyenler için de söylenecek sözüm yok çünkü onlarla ilgili yazı yazacak kadar önemsemiyorum onları..(cümle ukalaca mı geldi ..olabilir sonuçta benim blog ve yazmak serbest) 
  
Bu sıcakta nereden geldi bu konu aklıma bilmiyorum..
Kibiri sevmem dolayısıyla kibirliyi de..Mükemmel olduğunu düşüneni de mükemmel görünmeye çalışanı da..Kendini bilen  insan her daim makbul olandır:)        
  Cismen mükemmele oynayacağınıza ruhunuzu mükemmelleştirmeye çalışsanız kazancınız olur..
Diğer şekilde egonuza tavan yaptıracaksınız diye benliğinizden götürürsünüz ve sonunda elinizde koca bir sıfır kalır ...

  Görünüşümle ilgili kusur bulmak haddime değil (kilom dışında) insanlık adına kusurlarım varsa da bunu düzeltmek için elimden geleni ardıma koymam..Birinin kalbini kırmanız onun karşısında kompleksleriniz yüzünden küçük düşmenizden çok daha kötüdür bence...
  
  Kompleks dedim de benim var mı kompleksim? Hımm sanırım biraz uğraşsam 3 üniversite bitirmememi ve koca burnumu kompleks haline getirebilirim ;) Evet Pabuç bunu da başarabilirsin..Senin başkalarından ne eksiğin var biraz uğraşsan seninde nur topu gibi kompleksin olabilir ;)




Bizi de Okusana ;) × +