Manda Yuva Yapmış Söğüt Dalına - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

23 Temmuz 2010 Cuma

Manda Yuva Yapmış Söğüt Dalına

Aslında güneş resmi ekleyecektim de bu çok daha iç açıcı geldi bana
Sıcaaaakkkk...
Kışı hiç sevmeyen birinin yazdan şikayet etmemesi lazım..ama yok olmuyo öyle sıcak ki susamıyorum(susamak değil susmak)
Bu sıcakta yazmaktan daha tembelce bir şey olamaz..Ama mümkünse kısa ve anlaşılır cümlelerle yazmak yani benim yapamadığım bir şey;)
Yazdığım son bir 2 yazıyı yazdım yazmasına da tekrar okumak bile gelmedi içimden ,sıkıldım ya hu ;)
Yapmaya karar verdiğim şeylerin listesini yapayım da belki tembellikten yapamadıklarımı da hatırlamış olurum :)

-Öncelikle ,camdan baktığımda karşımda gördüğüm şu caaanım denize gidip boğulma tehlikesi atlatabilirim ;)
-Biraz önce reklamını gördüğüm  (çizgi film olan avatarın film versiyonu) ''Son Hava Bükücü''ye gidebilirim (sinema iyi fikir bu havada püfür pükür klima esintisinde film izlemek iyi fikir )
 -Bir arkadaşımla buluşup sahilde soğuk bir şeyler içebilirim..(tlf edip görüşelim dedikleri halde arkadaşlarımla buluşmadığım için kendimi kınım kınım kınıyorum,benden lahana turşusu bile olmaz:P)
-Hiç olmazsa gidip kendime yeni kitaplar alsam da olur...İskender Pala'nın kitaplarının tümünü okuma kararı almıştım ona devam etsem mesela fena olmaz..iyi hatırladım...
-Yeni filmler alıp evde izlesem diye bi düşündüm ama biz de klima yok Allahımmmmm hemen vazgeçtim bu düşünemden...

     Bitsin bu yazı zira saçmalamaya saracak korkuyorum..Yok yani dün akşam ki Murat Bardakçı konumunda olmak istemiyorum. 
İskender Pala hocamızın tüm sohbetinde ''Konu yutucu'' olarak kendini gösterdi de kendisi..Programı yarıda kapatmama tek neden kendisidir :) İşte dedim dimi saçmalamaya sarmadan gitsem iyi olur diye..Hadi kendinizle barışık kalın dostlaaaaaaarrrr ;)
Yok ya beni gördüğü için korkmadı gülmeyin yaaa ;)
Not:Başlığın konuyla hiç bir alakası yok anlamışsınızdır da ben yine de not düştüm adet yerini bulsun ;)





4 yorum:

  1. yapacak çok şey var ama yapmaya mecal yok. havadan herhal bu uyuşukluk hali.
    iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  2. aynen :)

    Eğlence hepimiz için olsun :)

    YanıtlaSil
  3. murat bardakçı'yı beğenirim. ters adamların hepsini beğenirim aslında. evet gerçekten bi çok kişinin sözünü kesiyor ama hocalarımızın da şunu bilmesi gerekiyor program o adamın... ki zaten bilerek davranıyorlar. biz istiyoruz ki sevdiğimiz insan konuşsun biz dinleyelim ama işler öyle yürümüyor show dünyasında. adı teke tek de olsa:)

    YanıtlaSil
  4. Kim olursanız olun karşınıza muhatap birini aldıysanız onun konuşmasına izin vermelisiniz ..her seferinde başladığı cümleyi yarım bıraktırıyorsanız bu da hiç şık durmaz ..Hangi showmen olursanız olun ;) Belki showmenden çok misafiri dinlemek için açıyordur tv yi çok mu fazla şey istiyor izleyici..Yorum için teşekkürler sayın Admin :)

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar