* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

hey gidi castro (biz de öyle derler)

castro nun bu görüntüsünü televizyonda görünce dumura uğradım.önce dinamikliği beni şaşırttı,sonra eşofmanı ! "yanlış görmüşümdür "dedim kendi kendime ama yok,haberi takip edince giydiği eşofmanın markasının kapitalizmin simge markalarından nike olduğunu görünce,bu kez de "çakma nike dır"diye kendimi avutmak istedim.ama bu resimde öyle gözükmüyor sanki.hem koskoca castro nike ın çakmasını mı giyer.böyle bir çelişki durumu yaşadım.ironi.che, bunu görse kahrından ölürdü herhalde.dünyanın en büyük komünisti,hatta komünist lideri, nike giymiş.rüyamda görsem,rüya der geçerim.hatta şöyle de yorumlarım "abd,kübayı işgal edecek"gözlerimi ovuştursam da,görüntü hep aynı.castronun üzerinde nike öylece duruyor.geçmiş ola.nolacak şimdi,boşunamıydı o kadar mücadele,başkaldırı,asilik vs.resmen giydirmişler nike ı castro ya.ben istanbul dan utandım.



Bizi de Okusana ;) × +