* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Doğum Günün Kutlu Olsun ''Yorgun Savaşçı''

    Şimdi bahsedeceğim zat-ı muhteremi ne reel dünyamdan ne de sanal dünyamdan (iki dünyalı ben ) tanımam..Kendisini yazılarından takip ederim ve öykülerini beğenirim; yorumlarından tanırım ve sürekli tebessüm ederim...Bu şekilde kendisiyle ilgili az çok fikir edindim ve bu yazıyı yazmaya başladım...Güzel yürekli bloggerlerden biridir kendisi...Ve hoş görüsüne sığınarak diyorum ki ;

Bu zat-ı muhterem,
-Gayett efendii,
-Gayet esprili,
-Yazma işinde bir hayli başarılı,
-Manevi değerlere gayet saygılı,
-Okumaya meraklı,
-Gayet korkak ;)
-Hayal gücü kuvvetli,
-Gayet pozitif biridir...
 Özellikle başına gelen olaylardan gülecek bir şeyler bulup bizlerle paylaşmanı hayranlıkla izliyorum (izlemek değildi ..okuyorum olacaktı)
-Küçüklere sevgili, büyüklere hörmetli (hörmet yazılıp hürmet okunuyor),
-Güler yüzlü olduğu gibi güldürmeyi de 
sever arkadaşımız:)
En büyük özelliği kendiyle barışık bir tipi tip olması,
onun içindir ki başına gelenleri 
komik bir dille anlatıp bizi kahkahalara boğuyor ;)
-Zeki ve (aa lütfen itiraz etme zekisin kabul et)...bir çok iyi özelliğe sahip biridir..Kötü diyemem şimdi,sonuçta tanımıyorum kendisini ;)
-Bir de vefakar biridir..bu da şimdi geldi aklıma öyle biridir diye düşündüm niyeyse :)
Farkettim ki hiç kötü bir şey yazmamışım onunla ilgili,
neyse kötü yanlarını da kendisi yazsın artık.
Biz dedikodu yapmış olmayalım ;)

 Doğum günün(25 Temmuz 198.) kutlu, mutlu, huzurlu, bol  hediyeli geçsin ''İyi insan'' olduğunu düşündüğüm zat(bakınız hangi bloggermiş)
 
 

SAtrancı severmiş dostumuz;)
Korkak olduğunu yazıyordun ama hiç bu kadarını beklemiyordum ;)
Boş vakitlerinde (boş vakit bulabilirse ) pc de oyun oynamayı severmiş ..Ben kendisinin yalancısıyım ;)
Ekmek bulamadığında simit-çayla idare edecek kadar tevazu sahibi olan mit, ayrıca deniz aşığıdır ..diye de biliyorum :)
Ömrünün belli bir kısmı sabah-akşam bu otobüslere yetişmekle geçtiği için yakında  Maratonlarda ilk 3e girmeye adaydır kendileri ;)

Aslaa senin yükseklik korkun olduğunu ima etmiyorum inan ki ;)
Allah için efendi biridir kendi..Var mı itirazı olan ..Demek yok ..ben demiştim dimi :)
Blog resminde de bu tarz sakalı vardı onun için bu resim seçildi...Tamam kendi de bi yazısında söylemişti böyle sakalı olduğunu :)
Okumaktan ve çalışmaktan olsa gerek, gözlük takıyormuş kendisi:)
Bunlara benziyormuş demeye getirmiyorum :) SAdece bu tip karakterleri oluyor öykülerinde yakında onlara benzemesinden korktuğumu ima etmeye çalışıyormu:P





Bizi de Okusana ;) × +