Cin Ali Pardon Pabuç Tatilden Döndü ;)

Masaldan fırlamış gibi ev olsa da orada benim sevdiklerim yaşıyor..Ama hiç biri masal kahramanı değil ;)Köyün en sonundaki ev ..
İsim şehir oynadık...Ama yok böyle bir oyun ,herşey serbbest..Kopya bile :) Hatta fındık kıracağı sonradan Ceviz kıracağı olsa bile itiraz eden çıkmadı (gülmekten itiraz edemedik çünkü)
Bizim küçük meleğin doğum gününü kutladık tüm mahalle :) Evet börekler çok güzeldi bir daha olsa yine yerim ;)
Bu sefer mısırların olmasını bekleyemedim ve şu canımmm mısırları közde yiyemedim ya içime yer etti ...Ateş etrafında sohbette süper oluyor caaanımmm :)
Köy yolu ..Ya ben bu resmi ne diye çekmişim şimdi aklıma takıldı :) Saçma sapan resimler çekmekte üstüme yok yani :)
Bilmeyenler bilenlerden öğrensin ..Karayemiş bu arkadaşlar...Bayılırım bu meyveye ...Hoş resimdekiler olmamış ama idare edin..Çünkü olmuşların ağaçta kalma süresi 1saati geç(e)miyor malum kalabalık bir mahalle bizimki :)

Evet farkındayım hep olgunlaşmamış meyve resimleri çekmişim..Ama dedimya kalabalık olunca olgunlaşmış meyvelerin ağaçta kalma süresi öyle kısa oluyor ki :)

Taze fındık vaz geçemediğim yiyeceklerin başındadır..Toplaması değil ama yemesi büyük zevk :)
Fındıklık mantarı ..Kültür mantarını lezzette ezer geçer..Fotoğrafı gören bir kuzen dediki ''iyi de resmi çektikten sonra mantarı neden toplamadınız''  Haklı valla :)
Kahvaltıların yapıldığı bahçe ..İnsan burda doymak bilmiyor ..Ne korkuuunnnççç ;)
Bu iki zatı çokkkk seviyorumm ...Aramızdaki tek hacı kuzen..Başlangıç olsun inşaAllah tüm kuzenler görürüz o kutsal toprakları..(Resmi yayınladığımı bilseler beni Afrika'ya gönderirler mi ki?Bence İsraile bile gönderirler :P)Ama söylemeyecem ki ;)
Ortança çiçeği insana neşe veriyor güzelliğiyle..Bana pozitif insanları anımsatıyor etrafa yaydığı güzellikle...Tamam bu cümle çok duygusal oldu :) Hepinizi özlemişim bunu da bu resmin başlığında belirteyim de ayrıca yazmak zorunda kalmayayım;)Ben geldim dostlar ..Sevmeyenlere ''Eyvahhlar olsun'' Sevenlere ''Gözünüz aydın '' ;)

Masaldan fırlamış gibi ev olsa da orada benim sevdiklerim yaşıyor..Ama hiç biri masal kahramanı değil ;)Köyün en sonundaki ev ..
İsim şehir oynadık...Ama yok böyle bir oyun ,herşey serbbest..Kopya bile :) Hatta fındık kıracağı sonradan Ceviz kıracağı olsa bile itiraz eden çıkmadı (gülmekten itiraz edemedik çünkü)
Bizim küçük meleğin doğum gününü kutladık tüm mahalle :) Evet börekler çok güzeldi bir daha olsa yine yerim ;)
Bu sefer mısırların olmasını bekleyemedim ve şu canımmm mısırları közde yiyemedim ya içime yer etti ...Ateş etrafında sohbette süper oluyor caaanımmm :)
Köy yolu ..Ya ben bu resmi ne diye çekmişim şimdi aklıma takıldı :) Saçma sapan resimler çekmekte üstüme yok yani :)
Bilmeyenler bilenlerden öğrensin ..Karayemiş bu arkadaşlar...Bayılırım bu meyveye ...Hoş resimdekiler olmamış ama idare edin..Çünkü olmuşların ağaçta kalma süresi 1saati geç(e)miyor malum kalabalık bir mahalle bizimki :)

Evet farkındayım hep olgunlaşmamış meyve resimleri çekmişim..Ama dedimya kalabalık olunca olgunlaşmış meyvelerin ağaçta kalma süresi öyle kısa oluyor ki :)

Taze fındık vaz geçemediğim yiyeceklerin başındadır..Toplaması değil ama yemesi büyük zevk :)
Fındıklık mantarı ..Kültür mantarını lezzette ezer geçer..Fotoğrafı gören bir kuzen dediki ''iyi de resmi çektikten sonra mantarı neden toplamadınız''  Haklı valla :)
Kahvaltıların yapıldığı bahçe ..İnsan burda doymak bilmiyor ..Ne korkuuunnnççç ;)
Bu iki zatı çokkkk seviyorumm ...Aramızdaki tek hacı kuzen..Başlangıç olsun inşaAllah tüm kuzenler görürüz o kutsal toprakları..(Resmi yayınladığımı bilseler beni Afrika'ya gönderirler mi ki?Bence İsraile bile gönderirler :P)Ama söylemeyecem ki ;)
Ortança çiçeği insana neşe veriyor güzelliğiyle..Bana pozitif insanları anımsatıyor etrafa yaydığı güzellikle...Tamam bu cümle çok duygusal oldu :) Hepinizi özlemişim bunu da bu resmin başlığında belirteyim de ayrıca yazmak zorunda kalmayayım;)Ben geldim dostlar ..Sevmeyenlere ''Eyvahhlar olsun'' Sevenlere ''Gözünüz aydın '' ;)

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"