* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

[.] Ben Doğuştan Gönüllüyüm !


  • İnsanlar toplumun sorunlarını ne kadar biliyorlar, ne kadar önemsiyorlar ?
  • İnsanlar sosyal sorumluluk kampanyalarına ne kadar önem veriyorlar ?
  • Peki, toplum olarak doğru bir yolda mıyız?

 
İşte bu sorular cevap verilmekte zorlanılan, düşünmeye üşendiğimiz sorulardan bazıları...

 

Bu sorulara cevap verebilip, bu soru(n)lara çözüm arayışına girersek eğer, birşeyler yapmaya başlayabiliriz.

 

Fakir edebiyatı yapmaktan hoşlanan bir toplum olarak, yıllarca fıkralarımızda bile kendi ülkemizin geri kalmışlığından dem vurduk, kendimizi aşağıladık ve kötüledik.

 

 Bu durumdan kurtulmak için neden hiç birşey yapmıyoruz.Oturuyoruz,konuşuyoruz,oturmaya devam ediyoruz.Bir başarı gösterilince de o başarıyı cezasız bırakmıyoruz.(!)

 

Neden birileri çıkıp da BEN GÖNÜLLÜYÜM demiyor.Ne zaman ki birileri BİZ GÖNÜLLÜYÜZ diye bağırırsa o zaman birşeyler olacak bu ülkede.

 
Eğer varsa öyle insanlar onlara teşekkür ediyorum, destekliyorum.:)

 

Bu insanlar muhtemelen varlar, bu insanlar SOSYAL SORUMLULUK sahibi, TOPLUMU DÜŞÜNEN,küçük çapta da olsa,büyük çapta da olsa, kendi çapında birşeyler yapmaya çalışan o küçük, ama gönülleri büyük toplulukları oluşturan insanlar.

 

 İşte güzide ülkemizi atağa kaldıracak,ekonomik,sosyal ve kültürel olarak geliştirecek insanlar,

 
"BEN DOĞUŞTAN GÖNÜLLÜYÜM !" diyen insanlar olacak...

 

 Ben bunu bilir,bunu söylerim :)

 

Sevgiler...
 
Berat Akyüz
beratakyuz.blogspot.com


--
7/03/2010 12:24:00 AM tarihinde BERATAKYUZ tarafından . adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +