* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Yine Düştün Aklıma !!

 İnsan garip bir canlı..Gün geçtikçe daha da hayret ettiriyor kendisine..Onun için insanoğlunda konu bitmez ,düşünme var olduğu sürece..Bunu neden yazdım bilmiyorum..

Bazen an içerisinde ya da yakın geçmiş zaman diliminde yanımda etrafımda olmayan biri gelir aklıma durup dururken...Bu size de olur mu! Sanalda tanıdığınız biri de olabilir bu çocukluk arkadaşlarınızdan biri de, Lisede sizi sınıfta bırakan öğretmeninizde üniversitede örnek aldığınız hocanızda..Çok eskiden beraber köyde erik çaldığınız komşunuzun çocuğu ya da ilk kitabınızı hediye eden biri...Bu örnekler çoğaltılabilir hayatınızda bir şekilde yer almış insanlar kadar..

Sonra merak ederim ''Bu şimdi neden geldi aklıma ya da neden girdi rüyama '' diye.Çünkü bazen çok da alakalı biri değildir gördüğünüz hatırladığınız kişi..!! Niye ben ? Sorusunu bile sorarsınız kendinize:) Ben düşündüm taşındım bunun cevabını bulamadım..Gizli bir telepati midir nedir bunun sebebi..!! 

 Fakat sonra şöyle düşündüm.Bu aklın asıl sahibi bana o kişiyi boş yere hatırlatmamıştır..!!Vardır bir hikmeti...Ben aklıma gelen kişi ya da kişiler için o an dua ederim..Belki bir sıkıntısı olduğu için aklıma düşmüştür diye..Eğer düşündüğüm kişi çok yakınımsa ararım sorarım nasıl olduğunu..Ama o an için ulaşamayacağım biriyse dua ederim kendisi için..Dedim ya bana göre aklın da her şeyin de asıl sahibi sebepsiz düşürmemiştir o kişiyi aklıma/gönlüme..

 Bu aralar  aklım kolay kolay toparlanmayacak gibi..Dua edin olur mu!!

Bizi de Okusana ;) × +