* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Yazıyorum da noluyo-56


* aslında geçen hafta size küsmüştüm, belki bu hafta gelmeyecektim ama kıyamadım size, geldim. ama her an gidebilirim ona göre.

*bu törkiş eyir leyns reklamında, uçağı antreman sahasına park ettikten sonra hostesler inerken, tüm barça takımı usul usul giderken, bu ibrahamoviç neden artizlik yapıyor lan ? aha kız var, 2-3 top sektirem de havam olsun diyerekten. resmen türk kızlarına asılıyor eyyy halkım, buna sessiz mi kalacağız?

*he bu arada törkiş eyir leynsi kutluyorum, eşlik edebildiğim bir engilizce şarkı yaptıkları için.

*şu hayatta ben en çok sevgili, canımdan çok sevdiğim ”k” harfine açırım. koskoca harf, türkçeye uyacağım diye, sesli bir harfle birleşince gözümün önünde yumuşuyor. sen koskoca ka’sın gelme bu oyunlara.

*yine şu hayatta paso için sakallı foto kabul edilmezkene, tüm iett şöförlerinin hacı sakallı olmasına uyuz oluyorum.

*yıllar evel penguen dergisinin patetes baskısında şu sözlerim yer almış;
internet cafeler neden adsl satar ki ? ne kadar çok internetli ev varsa, o kadar az müşteri var demektir.
diye. küçükken de zekiymişim lan ben. rahmetli barış manço yaşasa kesin bana adam olacak çocuk derdi.

*duydunuz mu, saba tümer isimli ablamız, kahkasını sigortlatmış. hemen o şirketi batırıyoruz arkadaşlar.

*biri şu dini inanç kısmına ”kendine müslüman” yazmanın artık komik olmadığını söylesin şu insanlara.

*az ünlüsün ve senin gibi başka bir az ünlüyü followluyorsun. ama followladığın az ünlü, seni ünlü yapan o az kısımdan değil ve seni siklemiyor. ne acı lan bu.

*geçen gün rüyamda okula gitmediğimi gördüm. ve hep rüyalarının tersi çıkan bir adamım. sırf bu durumu tersine çevirmek için, o gün laboratuvarım olmasına rağmen okula gitmedim. artık benimde rüyalarım çıkacak. vallaha ilerisi için çok hayırlı bir adım oldu bu. artık gelsin, ancelinalar, cenıfırlar.

*yine yıllar evvel bir yazımda demişim ki;
neden annelerin anneler günü kutlu olsun deriz ki, amcaların anneler günü kutlu olmayacağına göre.
hala da bu görüşümün sonuna kadar arkasındayım.

*şu yeryüzeyindeki en samimiyetsiz insan: karşındaki bir sorununu anlatırken, havadandır diyen insandır.

*şu yerinyüzeyindeki en samimi insan: babaynın amuna koyam, diyen insandır. anneyi geçmiş, baba da sıra.

bizim nicole işte.

bizim nicole işte. yani Nicole Scherzinger. vallaha gugula bakmadan yazdım.

*mankenlikten başka şeylere o kadar çok geçiş yapıldı ki, ülkede manken sıkıntısı var. ben bile gitsem şu an sorgusuz sualsiz manken yaparlar beni. bence bu iş alanını iyi değerlendirin kızlar.

*cennette huriler var iyi hoş da, cehennemde de büyük bi aksilik olmazsa nikol olacak. hangi nikol diye sormayın, soyadını yazamıyorum. güya aşığım ona işte. benim aşkımda bu kadar olur, daha soyadını yazamıyorum. neysem, ben sırf nikol orada diye cehenneme gidebilirim. ama şansıma tam cehennemlik olmuşkene, nikol son anda tövbe eder, gider cennete, kalırım ben cehennemde sap gibi bir başıma. olmaz diyemiyorum, bu kadar şanslıyımdır ayıptır demesi.

*pusi ket dolstaki nicol bu arada. gugul olmadan asla soyadını yazamadığım kadındır kendisi.

*yavaş yavaş bu haftaki yazımın da sonuna geldik. yarın anneler günü. annenize en güzel hediyeyi halan düşünüyorsanız, benden size tavsiye. alın bu yazıyı sesli bir şekilde ona okuyun. eminim mutluluktan ağlayacaktır. hade bu kıyağımı da unutmayın. gider ayak sevaba girdim lan. cehenneme gidecem oğlum ben, hayır duası etmeyin. son anda bir terslik olursa haber salarım, o zaman birikmiş dualarınızı edersiniz. neyse çarpılmadan gittim ben.


aysberg.org

Bizi de Okusana ;) × +