YALNIZLIĞIMA SEVİNİYORUM - Bir milyon kalem

Bir milyon kalem

Blog yazarları topluluğu

9 Haziran 2010 Çarşamba

YALNIZLIĞIMA SEVİNİYORUM


Bazen yapacak bir şeyim olmadığı için seviniyorum. Hatta yanımda kimse olmadığı zamanlarda yalnızlığıma bile seviniyorum. Bazen boş boş bakıp düşündüğüme şükür ediyorum. Çünkü o anlarda vefamı yitirmediğime inanıyorum.
Aklıma gelenleri andığıma eski günleri sakin hüzünlü bir şarkıyla anmak hatta bir kaç damla yaş akıttığıma hamd ediyorum.
Yapacak bir çok şeyim olsaydı, eğer etrafım adım atacak kadar dolu olsaydı ne yapardım...
Belki hatırlamaya fırsat olmazdı eski aşkları, çocukluk yıllarını. Keşke diyebilmeye zaman olmazdı belki.
Ağlamaya, susmaya, hatırlamaya, vefa'ya zaman kalmazdı. Dünyanın boş işleriyle aldatmaktansa kendimi, yüreğim yeşerene kadar ağlamak, tanıdık ama eski yüzlerle selamlaşmak yalnızlığın en kuytu köşesinde doya doya vefayı yaşamak belkide şu aralar en sevdiğim...Yazacak çok şey var belki ama becerebilseydim ne alâ...

4 yorum:

  1. "keşke dıyebılmeye zaman olmazdı belkı" hoşuma gitti bu cumle.. "yalnızlığıma seviniyorm" çoğu zaman ben de öyle düşünüyorum.. ama insanın bu yalnızlığını paylaşacağı bır dostunun olması tadına varılamaz bişeyy.. benim bir dostum var tek dostum yalnızlığımı onunla paylaşmayınca kendimi kötü hissediyorm:) aslında anlatmaya çalıştıgım yalnızlığı kabullenemeyişim.. garip bi yorum oldu sanırım:) yazıyı begendımm yüregıme saglıkkk..

    YanıtlaSil
  2. dost paylaşımları farklı bir şey zeynep. Allah onları eksik etmesin tabi...
    onun dışında yani kendimi tüm dünyadan soyutladığım zamanlarımda nerede yalnızssam Hiç farketmez. kendimi dinlemek kendimle başbaşa kalmak ve aklıma gelenlerle o anı yaşamak beni sevindiriyor :)

    Güzel yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Hayata mola verip kendiyle kalamasaydı insan aklını kimliğini yitirirdi..Güzel yazı için teşekkürler..Yüreğin dert görmesin yüreğinin sesi hiç susmasın..

    YanıtlaSil
  4. arada kendisine çekilebilmeyi bilmeli insan, kendiyle başbaşa kalıp kendini dinleyebilmeli bazen... Fakat ortada akıp giden bir hayat varsa eğer,bize ikinci bir şans vermeyeceklerini biliyorsak, hem de dolu dolu yaşamak gerekiyorsa her şeye rağmen o yalnızlığı çok da uzatmamak lazım diye düşünüyorum.
    Ayrıca güzel yazı için çok teşekkürler, emeğine, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil

Lütfen düşüncelerinizle katkıda bulunun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Sayfalar