YALNIZLIĞIMA SEVİNİYORUM


Bazen yapacak bir şeyim olmadığı için seviniyorum. Hatta yanımda kimse olmadığı zamanlarda yalnızlığıma bile seviniyorum. Bazen boş boş bakıp düşündüğüme şükür ediyorum. Çünkü o anlarda vefamı yitirmediğime inanıyorum.
Aklıma gelenleri andığıma eski günleri sakin hüzünlü bir şarkıyla anmak hatta bir kaç damla yaş akıttığıma hamd ediyorum.
Yapacak bir çok şeyim olsaydı, eğer etrafım adım atacak kadar dolu olsaydı ne yapardım...
Belki hatırlamaya fırsat olmazdı eski aşkları, çocukluk yıllarını. Keşke diyebilmeye zaman olmazdı belki.
Ağlamaya, susmaya, hatırlamaya, vefa'ya zaman kalmazdı. Dünyanın boş işleriyle aldatmaktansa kendimi, yüreğim yeşerene kadar ağlamak, tanıdık ama eski yüzlerle selamlaşmak yalnızlığın en kuytu köşesinde doya doya vefayı yaşamak belkide şu aralar en sevdiğim...Yazacak çok şey var belki ama becerebilseydim ne alâ...

Bazen yapacak bir şeyim olmadığı için seviniyorum. Hatta yanımda kimse olmadığı zamanlarda yalnızlığıma bile seviniyorum. Bazen boş boş bakıp düşündüğüme şükür ediyorum. Çünkü o anlarda vefamı yitirmediğime inanıyorum.
Aklıma gelenleri andığıma eski günleri sakin hüzünlü bir şarkıyla anmak hatta bir kaç damla yaş akıttığıma hamd ediyorum.
Yapacak bir çok şeyim olsaydı, eğer etrafım adım atacak kadar dolu olsaydı ne yapardım...
Belki hatırlamaya fırsat olmazdı eski aşkları, çocukluk yıllarını. Keşke diyebilmeye zaman olmazdı belki.
Ağlamaya, susmaya, hatırlamaya, vefa'ya zaman kalmazdı. Dünyanın boş işleriyle aldatmaktansa kendimi, yüreğim yeşerene kadar ağlamak, tanıdık ama eski yüzlerle selamlaşmak yalnızlığın en kuytu köşesinde doya doya vefayı yaşamak belkide şu aralar en sevdiğim...Yazacak çok şey var belki ama becerebilseydim ne alâ...

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

"ABLA"YA GÖRE HAL VE GİDİŞ 19

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.