* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

ÇAKMA SÖYLEMLER


MAVİ MARMARA...

GURURUMUZ...(özellikle çoğul kullandım,bakalım kaç kişi -nereden gururumuz?-diyecek)

Aslanlar gibi gittiler,aslanlar gibi dövüştüler,silahsızken önce yendiler,silaha yenildiler,aslanlar gibi döndüler,ya da getirildiler.

ölüme (şehadete) uzanacağını biliyorlardı,gidişlerinin.belki de bu şekilde sonuçlanmayacak,gazze ye varacaklardı.ama olmadı.

olan oldu,olacakları bekliyorum.

olayın ertesi gün,bir iş arkadaşım, ihh yı ilk defa duyduğunu söyledi bana.öncelikle olumsuz şeyler söylemedi.destekler şeyler söyledi,ihh ile ilgili.aslında hiç bir şey bilmediği ortadaydı ama.

sonrasında ihh başkanı türkiye ye döndüğünde başkanın ilk kez silüetini görmüş tvde. "abi ben bu vakıfla ilgili iyi şeyler düşünmüyorum artık,bu başkanları yobaz görünümlü" "nasıl yani?" "bu tip yardımsever olamaz mı?" "abi,yardımsever olamaz yaa!" "tam fesuphanallahlıh bir durum"

"ya ben bu ihh yı takriben 12 senedir takip ediyorum,dünyanın neresinde mazlum varsa,oralara yardım için koşuyorlar,bazen başka dinlerden insanlara da yardım ediyorlar.tahminen 100 den fazla ülkede yardımda bulunuyorlar,sen kime yardımda bulundun,ya da sen napıyorsun bu anlamda? ben kendimi bülent yıldırım (ihh başkanı) ile teraziye koymaya utanırım." "abi,yardımseverlik göreceli bir kavram" YANİ ÇEVİR GAZI(KAZI) YANMASIN.

genellikle,bir şey hakkında konuşacaksam,o konuda bilgim olmasına dikkat ederim.yani araştırmış olmam gerekir ki;soru sorulduğunda verecek cevaplarım olsun.ihh yı ilk defa duyanların ihh hakkında yorum yapmaları hiç de etik değil(bu cümleme fethullah gülen de dahil olsun).

bir kısım medyanın israil yandaşlığının dışa vurumu birilerinin zihnine oturuyor ve bu fikirleri de kendi fikirleri gibi yedirmeye kalkıyorlar.şu son günlerde buna çok açık şahit oldum.çok sağlam kalem oynatan yazarların dahi ihh ve yaptıkları ile ilgili bilgilerinin olduğunu düşünmüyorum.

ama eline bir kalem tutuşturulmuş,onların da bir şeyler yazması lazım,duyduklarını yazmak o günü kurtarmalarına yetiyor.bir de kalemi kimin eline tutturduğu önemli.sadece köşesinde yazsın diye kalem eline verilmişse,bir şey demeyeceğim,ama o kalemi bizim için kullanacaksın diyenlerin adına yazıyorsa,şerefsiz diyeceğim.
ruşen çakır ın öz fikirleri ile aynı paralelde değilimdir.ancak,yazımlarına saygı duyarım,çünkü araştırarak,kendi gözlemlerini yazar.onun bunun fikrini deklere etmez.
bu saatte zihnim dağılmaya başladı.burada bitireyim.özetle bilgin varsa konuş,yoksa onun bunun söylediklerini,araştırmadan kendi fikrin gibi söyleme,rezil olmak o zaman çok kolaylaşıyor.

Bizi de Okusana ;) × +