Relax ;)

Bu aralar hiç bir olumsuzluğu görmüyorum 
Kimseye kızmıyorum
Söylenmiyorum
Üzülmüyorum
Şikayet etmiyorum
Şaşırmıyorum
Şımarmıyorum (bu kötü işte ;) )
Ölüm gerçeğini nasıl benimsemişsem
Birine kızdığımda ''Boşver ölüm var her şey fani'' deyip ,cevap bile vermiyorum.
Aslında bu durumu sevmeye de başladım kalıcı olsa ne hoş olur..
''Bu da geçer''i hep böyle içten hissedebilsem...
Bu aralar hiç bir olumsuzluğu görmüyorum 
Kimseye kızmıyorum
Söylenmiyorum
Üzülmüyorum
Şikayet etmiyorum
Şaşırmıyorum
Şımarmıyorum (bu kötü işte ;) )
Ölüm gerçeğini nasıl benimsemişsem
Birine kızdığımda ''Boşver ölüm var her şey fani'' deyip ,cevap bile vermiyorum.
Aslında bu durumu sevmeye de başladım kalıcı olsa ne hoş olur..
''Bu da geçer''i hep böyle içten hissedebilsem...

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"

BU SİTEDE YAYINLANAN YAZILARIN YASAL HAK VE SORUMLULUKLARI YAZARLARA AİTTİR.