Kuziş İyi ki Doğdun :)



Yanında olmak isterdim. 
Mutlu olmanı istediğim kadar çok...
Kelimelerin bazen gerçekten yetersizliği canımı yakıyor...

Hayatımızın en güzel yıllarını süratle ardımızda bırakıyoruz.
Uunutma asla yaşlanmıyoruz, yaşlanmayacağız.
Biz olgunlaşıyoruz.

Ben senle varım. Biliyorsun...

Kedi Seni Çok Ama Çok Seviyor.
İyi ki varsın.
İyi ki hayatımdasın.
İyi ki delirdiğimde beni sakinleştirebiliyorsun.
Varlığın hayatımdaki güneş.


Yanında olmak isterdim. 
Mutlu olmanı istediğim kadar çok...
Kelimelerin bazen gerçekten yetersizliği canımı yakıyor...

Hayatımızın en güzel yıllarını süratle ardımızda bırakıyoruz.
Uunutma asla yaşlanmıyoruz, yaşlanmayacağız.
Biz olgunlaşıyoruz.

Ben senle varım. Biliyorsun...

Kedi Seni Çok Ama Çok Seviyor.
İyi ki varsın.
İyi ki hayatımdasın.
İyi ki delirdiğimde beni sakinleştirebiliyorsun.
Varlığın hayatımdaki güneş.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"