gece yazısı .

manyak mıyım neyim?
gece 02.00 .uyku ,yine yok.bloglarda geziyor,bana ters gelenlere yazı yazıyor,düşman ediniyorum.bir gözüm televizyonda;tartışma programlarında geziyor kumanda.terör,balyoz,tokmak,davul,ergenekon,engerek derken yine görüyorum ki; kimin eli kimin cebinde belli değil.tartışanlar içinden gözüme kestirdiğime küfür ediyorum,rahatlıyor,elektrik boşaltıyor,uykuya kapı aralamaya çalışıyorum.bunları yazarken,parmaklarım 9 parmak klavyede bir şeyler yazıyor.yazı bitince ne yazacağını da görürüz.el mi yaman bey mi yaman ortaya çıkar.
bu blog izleyenlerinden birinin bloguna düştüm,banyosuyu idi nicki.çok renkli bir blog.orada elektrik direkleri ve yollar çok meşhur.yeni yollardan haberlerinin olmasını isterdim,o blog sahibinin,yeni yollar geniş,iki-üç şeritli gidiş,iki-üç şeritli geliş(buranın muhatabı belli).
ve şehit cenazelerinin tekrar gösterilişi.zaplıyorum,özellikle yürek parçalayan görüntüler koyuyorlar sanki özellikle.aile dramları,şu an zihnime "beni bırakmaaaa" diye bağıran 17 yaşındaki genç kızın minik kız kardeşinin sesi kazınıyor,bu zor da çıkar.
birileri diyor ki;bu işler etö-pkk ilintili.etö temizlenirse pkk da temizlenecek.etö içinde olduğu söylenenler bir yandan toplanıyor,hapse atılıyor,diğer taraftan genelde nöbetçi hakimler tarafından serbest bırakılıyor.kim kimi kandırıyor, belirsiz. manyak mıyım neyim?
gece 02.00 .uyku ,yine yok.bloglarda geziyor,bana ters gelenlere yazı yazıyor,düşman ediniyorum.bir gözüm televizyonda;tartışma programlarında geziyor kumanda.terör,balyoz,tokmak,davul,ergenekon,engerek derken yine görüyorum ki; kimin eli kimin cebinde belli değil.tartışanlar içinden gözüme kestirdiğime küfür ediyorum,rahatlıyor,elektrik boşaltıyor,uykuya kapı aralamaya çalışıyorum.bunları yazarken,parmaklarım 9 parmak klavyede bir şeyler yazıyor.yazı bitince ne yazacağını da görürüz.el mi yaman bey mi yaman ortaya çıkar.
bu blog izleyenlerinden birinin bloguna düştüm,banyosuyu idi nicki.çok renkli bir blog.orada elektrik direkleri ve yollar çok meşhur.yeni yollardan haberlerinin olmasını isterdim,o blog sahibinin,yeni yollar geniş,iki-üç şeritli gidiş,iki-üç şeritli geliş(buranın muhatabı belli).
ve şehit cenazelerinin tekrar gösterilişi.zaplıyorum,özellikle yürek parçalayan görüntüler koyuyorlar sanki özellikle.aile dramları,şu an zihnime "beni bırakmaaaa" diye bağıran 17 yaşındaki genç kızın minik kız kardeşinin sesi kazınıyor,bu zor da çıkar.
birileri diyor ki;bu işler etö-pkk ilintili.etö temizlenirse pkk da temizlenecek.etö içinde olduğu söylenenler bir yandan toplanıyor,hapse atılıyor,diğer taraftan genelde nöbetçi hakimler tarafından serbest bırakılıyor.kim kimi kandırıyor, belirsiz.

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"