* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Erkan Bal'a: Doğum Gününüz Kutlu Olsun!

1MK kurucusu ve yazarı Erkan Bal'ın bugün doğum günü.


Nice yaşlarını birlikte kutlamak istediğimiz site yöneticimiz için Editörler ve 1MK'nın kurucu kadrosu düşüncelerini yazdı. Eminiz ki 1MK yazarları ve okur dostları da bugün kendisini yalnız bırakmayacaktır.








Uzun bir yolculuğa çıkarken yanınıza almanız gereken tek şey: Güvenilir bir dost'tur.

Bu cümleyi yazarken bir an bile tereddüt etmedim. Neden mi? Çürümeye terk edilmiş Birmilyonkalem'i yaşatmak, sanılan ve bilinenin aksine hiç kolay olmadı. Sunni tenefüs saatlerinde iki kişi canla başla çalıştık. Bugün 100 yazarlı, ciddi başarılarılara imza atmış bir hareket olma yolunda ilerliyoruz. Her geçen gün projelerimize yenileri ekleniyor. 1MK özgür ve üreten bir platform olmaya kararlı. Genç editörler ve yazarlar bunun için canla başla çalışıyor.

Hep söylediğim gibi "1MK düşlerimi gerçekleştirdi". Çocuk gülücüklerine karışmak isteyen pek çok insanı buluşturan böylesi bir platformda birlikte çalışabilmek çok güzel bir duygu. Amacımız, bizler olmadan da 1MK'nın yaşamasını sağlamaktı. Bugün bunu gerçekleştirdiğimizi görüyorum. Zor bir işi başarmanın haklı mutluluğunu doyasıya yaşayınız. Tüm emekleriniz için sonsuz teşekkür ediyorum.

Yeni yaşınız öncelikle size ve ailenize kutlu olsun. Mutluluğunuz 1MK'ya ayna tutsun. Çünkü insan güzel şeyleri paylaştıkça çoğalıyor. Yaşamınızdaki ışıklarla yolumuzu ışıtmanız dileklerimle. Tüm sevdiklerinizle sağlıklı, neşeli, üretken zamanları paylaşmanız dileklerimle.

İyi doğdunuz sevgili dostum!

A. Şebnem Soysal - Uzağa Giden Kadın




1MK EDİTÖRLERİ

İnsanların keşkeleri gibi, iyikileri de vardır ya hayatlarında. Benim için de bunların en başında Bir Milyon Kalem’e katılmak ve sosyal platformda yardım kampanyalarında aktif görev almak geliyor. Bloga yazı yazdığım ilk zamanlarda, soru işaretleri ile dopdoluyken beni hiçbir kelimeyi kısıtlamadan yazmam için teşvik ettiğiniz, fikir verdiğiniz ve bütün bu kampanyaları gerçekleştirmem de bana destek olduğunuz için, 1MK yazarlarını bir araya getirip bizi buluşturduğunuz için,  çok güzel bir insan ve ilgili bir baba olup örnek teşkil ettiğiniz için çok teşekkür ediyorum.

Allah hepimize bir arada bu tarz dostluklarla buluşmayı nasip etsin. Mutlu, huzurlu, ailenizle bir arada geçirebileceğiniz bir yaş diliyorum size. Güzel bir günde, sizin gibi güzel insanlarla hep bir arada olmak dileği ile...

Sevgiler.

Efsa


Hepimizin dilekleri istekleri, farklıdır şu hayatta. Ama yinede ortak bir dileği vardır hepimizin. Şöyle dua ederiz çoğu zaman: "Allah’ım beni hep iyi insanlarla karşılaştır!''. Allah'ın karşıma çıkardığı iyi insanlardan biri de siz oldunuz. Yazdığınız yazılarda, yürüttüğünüz ve öncülüğünü ettiğiniz kampanyalarda, yazarlara editörlere hep "Erkan Ağabey" yaklaşımınızla bana ve Birmilyonkalem ailesine çok şey kattınız. Ben siz den çok şey öğrendim. Blog dünyasında ilk sizi tanıdım karakter farklı olsa da yazan eller Erkan ağabeyime aitti. Şiirleriniz, Melike’niz… Kimi zaman güldürdü, kimi zaman düşündürdü, kimi zaman ise hüzünlendirdi. Bize çok şey öğrettiniz çok teşekkür ederiz.

Şimdi..! Tüm aileniz, sevdikleriniz ve Birmilyonkalem ailesi ile birlikte daha nice nice mutlu seneler dilerim. Aklınızda ve hayalinizde gerçekleşmesini istediğiniz tüm dilekleriniz ve istekleriniz inşallah en kısa zamanda gerçekleşsin. İyi ki doğdunuz, doğum gününüz kutlu olsun.

Erkan Ağabeyim' e en derin sevgi ve saygılarımla.

Siyah Kelebek




Nedense ben sizi düşününce yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşiyor..! Bu benim hayatımda nadir insanlara karşı sergilediğim bir tutumdur. Hani fotoğrafınızda gördüğüm gibi ciddiyetle bakamıyorum olaya. Kocaman kocaman kahkahalar atasım geliyor. Bu iyi bir şey mi? Evet bence çok iyi bir şey. Çünkü ben hep şuna inanırım, birini düşündüğünüzde eğer yüzünüzde kocaman bir gülümseme yerleşiyorsa işte pozitif enerji tam da budur. İyi olmak tam da budur..! Sırf bu sebebten ötürü kocaman bir teşekkür ediyorum size. İyi ki varsınız, iyi ki tanıdım sizi.

1MK kalemde bana yazı yazma imkanı tanıdığınız için çok teşekkür ederim . Yaptığımız kampanyalarla bir birimize attığımız e-postalarla hem kocaman bir aile olduk hem de başka insanlara azda olsa yardım edebilme mutluluğunu yaşadık yaşattık bunun içinde kocaman bir teşekkür. Dilerim 1MK bizim için uzun bir yol arkadaşlığı olur.

Unutmadan sizin nezninizde İpram Abinin'de doğum günü kutlayayım sakıncası yok demi :)( İpramm abii sevorum senii )

Huzurla, sağlıkla, mutlulukla uzunca bir ömür diliyorum size, ailenizle ve dostlarınızla birlikte. 1MK babası iyiki doğmuş. İpramm abii öpim mi? Öptüm gitti ..( pat pat pat pat )( Burda havai fişek gösterisi yapıyorum )

Saygı ve sevgilerimle

Ateş Böceği



Çabaladığım ama buna rağmen çoğu zaman bakmakla kaldığım zamanlarda tanıştım sizinle. Olsun dediniz; göz oldunuz görmem için, dilime söz, uzanıp da tutmam için el oldunuz bana ve böylece katıldım aranıza. 1MK koca bir aileydi ve siz de koruyup kollayan, gerektiğinde uyaran, ama her daim yanımızda olan, bizim gibi pek çok aklı ve yüreği havada haylazla uğraşmak zorunda kalan bir nevi baba...

Aynı göğün altında olduktan sonra uzak diye bir yerin olmadığının en güzel kanıtı olduk belki de sayenizde. Gözlerimizle, sözlerimizle, ellerimizle sınır tanımadan pek çok yere ulaştık, ulaştırdık umutlarımızı, niyetlerimizi, iyi dileklerimizi, en çok da yüreklerimizi ki hala da devam ediyoruz buna.

Ne mutlu bana ki; inandığım pek çok değerin karşılığında sizin gibi hala böyle kocaman yürekli insanların varlığına şükrederek yeniliyorum umudumu her gün hayata dair. Ne mutlu bana ki; sayenizde bir nebze olsun ben de umut oluyorum hiç tanımadığım ve belki de tanımayacağım insanlara, en azından deniyorum. Bugüne kadar bakıyordum sadece ama sayenizde artık görüyorum.
İyi ki varsınız Erkan Bey. Her daim bizimle, bizlerle olmanız dileğiyle. Düş gibi ama gerçek seneler...

Kırmızı Günlük















"Bir insana iyi ki doğdun demek için geçerli sebeplerin olması gerekir. Yoksa söylenen her kelime havada kalır, boşlukta süzülür belki belli olmaz ama anlamsız olur söylenenler. Bu yüzden kelimelerimizin içini doldurmamız da gerekir. Bütün bu düşüncelerimle birlikte Erkan Bey'e iyiki doğdunuz demekten keyif alıyorum. "Siz olmasaydınız eksik kalırdık" cümlesi de söylenmesi gerekenlerdendir bu noktada. Bir milyon kalem olmazdı mesela yapılan onca proje eksik kalırdı. Onca güzel insana ulaşılamazdı, okullar masal kitaplarından eksik kalırdı belki. Ben editör olamazdım mesela. Sadece bunlar bile içten bir "iyi ki doğdun" demek için fazlasıyla yeterlidir. Nice mutlu, umutlu, sağlıklı ve elbette huzurlu yılları sonuna kadar hak eden birisidir Erken Bey ve kesinlikle söylenebilecek bütün güzel sözler eksik kalır. Kelimeler sınırlı olduğuna göre tekrar "iyi ki doğdun" dedikten sonra" yukarıda sıraladığım bütün güzel dilekleri tekrarlamalıyım. İyi ki doğdunuz Erkan Bey, nice mutlu yıllara.


Oğuz Marangoz















Birmilyonkalem ailesine katıldım, diğer bütün yazarlar ve editörler gibi size de kocaman bir yer verdim yüreğimde. Bize verdiğiniz destek ve teşviğiniz için minnettarım. Başarabileceğim şeylerin farkına varmamı sağladınız. Bunu belki siz hiç farketmediniz ama kişiliğimin geç de olsa gelişmesinde çok büyük ve önemli bir rolünüz olduğu kesin. Hiç esirgemediğiniz yardımlarınız için ayrıca teşekkür ederim. Ehm pardon efendim, aslında ben "iyi ki doğdunuz" diyecektim sadece...

Doğum gününüz kutlu olsun. Şair-Yazar, Adminimiz, İbraam abimiz, Erkan Bey, MelikeMine'nin babası...
İyi ki varsınız ve iyi ki adminimizsiniz.

Rabbim sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu bir ömür nasib etsin.

Ness

1MK KURUCU YAZARLARI

Editörlerinin, sevgili Erkan Bey'in doğum günü kutlama buketine kattıkları "abla", hemşerisine, önce gönlünce uzun, sağ esen, huzurlu, anlamlı bir yaşam diler.

Bilgisayarıyla birmilyonkalem arasındaki kıldan ince kılıçtan keskince geçitte, ne zaman darda kalsa, tipik Yengeç sabrı ve zerafetiyle yardımına koşan Erkan Bey, kendisinin, en büyük şansı, mutluluğu saydığı Melike Mine'nin, en büyük mutluluğu ve şansıdır, "abla"ya kalırsa...

Senbilirsin Abla


Melike-M ile beraber tanıdım O'nu...
Nasıl sevecen bir baba dedim ...
Zaman öyle olduğu konusunda hiç yanıltmadı...
Mutlu yıllar Erkan Bey...

Hep sağlık hep sevdiklerinizle...

Aykız

Bugün Erkan beyin doğum günü. Yani 1MK sitesini besleyip büyüten, yükünü çeken, omuzlayan, kaygılanan, tasalanan, terleyen Erkan beyin… Bugüne değin güzel şeyler yaptığın gibi, bundan sonrası için de çok güzel işler yapacağına inanıyorum.

İyi ki doğdun, iyi ki varsın, nice yıllara, mutlulukla…

Naif Karabatak

Bizi de Okusana ;) × +