* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

DUA Ruhun Gıdası

Allah'ım!
Bilmem gerekenleri bildir bana
Görmem gerekenleri gördür.
Almam gerekenleri aldır bana
Vermem gerekenleri verdir.
Sevmem gerekenleri sevdir bana
Bakmam gerekenleri baktır.

Allah'ım
Seni en çok razı edeni bağışla bana
Kibir ve gururdan uzaklaştır beni.
Gafletten sıyır.
Önyargılarla oyalama beni
Safsatayla boğuşturma.
Öfke ve kinden uzak tut beni.
İyilikten ve doğruluktan,
İhlastan ve ubudiyetten ayırma beni.
Allah'ım  ,selamet sahiline çıkar beni...(Sadık Yalsızuçanlar-Dua Günlüğü Kitabınd alıntı)

Bu hafta dua edeceğimiz yürekler;

chyrkyn(KUZEY CEPHE)

Özgür SARIKAMIŞ
 
Nursel Özdemir

fethiyıldırım

Çocuk
 

Yedek Akçe

Murat 

Yiğito 

Komançi

İrfan Büyükyangöz

Rabbim tüm sıkıntılarınızdan kurtarsız sizleri ...Her zaman herşeyin hayırlısınız versin her biriniz için... Amin.
 





Bizi de Okusana ;) × +