* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

başlıksız...
















mitingdeydim dün(bu saat itibarı ile dün oldu).insani bir duruş için oradaydım.parti endeksli miting olsa da kimin yaptığına bakmaksızın gittim.çoluk çocuk insanlar oraya yığılmıştı.geç gittim,zaten miting de resmi olarak geç başladı.saat ilerliyor olmasına rağmen hala insanlar akın akın geliyordu.kiminin elinde türk bayrağı,kiminin parti bayrağı,ama çoğunluğun elinde filistin bayrakları vardı.taraftar grupları oralardaydı.ultraaslan,gençfb,çarşı taraftar grupları da meydanda yerlerini almışlardı.insanların duyarlılığını görmek güzeldi.gani rüzgar şavata bile oradaydı,resmi program başlamadan çok heyecanlı bir konuşma yaptı(ölçüsüz de olsa).konuşma platformun arkasındaki binalara hem iskenderun şehitlerinin resimleri asılmıştı,hem gazze yolculuğunun şehitlerinin resimleri asılmıştı.slayt gösterisinde de her iki noktadaki şehitlerimizin resimleri yer alıyordu.gençler heyecanlıydı,gözlerinde pırıltı vardı,resimlerden gördüğüm,hatta facebook da profil resmim yaptığım furkan doğan ın ışıltısını gördüm gözlerinde.mitingdeki simge isim de o olmuştu zaten.genç olması hasebiyle en çok iç yakan şehit de o olmuştu.numan kurtulmuş furkan ın ismini zikrederken sesi titredi,gözleri doldu,duraksadı,hıçkırığını boğazında düğümledi.evet,bir mitinge gidince görev bitmişmiydi,hayır.görev asıl yeni başlıyordu.çünkü mitinglerde ben, sadece kalabalığa katkı sağlayan biri olmaktan öte bir durumumun olmadığını farkettim.benim yaşım icraat yaşı,onu farkettim.bağırmak,heyecanlı hareketlerde bulunmak değil.yarınları bekliyorum,görev sırasına girdim,sıra bana gelince...
bir de öküzlük vardı mitingde.onu yazmam gerekiyor.miting alanına,o kalabalığın içine,ankara plakalı bir araç girmeye çalışıyordu,hangi akıla hizmet ettiğini ben çözemedim.arabanın ön camının arka tarafından gördüğüm bir milletvekilinin özel arabası,içinde iki bayan oturuyor.hani şoför mü işgüzar,içindekiler mi ? diye düşündüm,hani hangisine laf edeceğimi bilemedim oradayken,şimdi olduğu gibi.bu da mitingin öküzlüğü olarak tarihe not olsun.

Bizi de Okusana ;) × +