* YAZARLARIMIZDAN SİZİN İÇİN SEÇTİĞİMİZ BLOG YAZILARI *

Kişisel Gelişim (Kişisel Bocalayış)


Sevdiğim bazı kişisel gelişim kitapları ve yazarları var.Onları hala seviyorum ve okumaya da devam edeceğim.

Fakat bu iç muhasebemi de sizlerle paylaşmak istiyorum.

Nedenini bilmiyorum ama son zamanlarda kişisel gelişim deyince pek de güzel şeyler hissetmiyorum.
Daha doğrusu kişisel gelişim kitapları deyince.
Ne bileyim sanki hepsi aynı şeyleri söylüyor gibi.Ya da ben mi feyz alamıyorum nedir :P
Özellikle bi de şu isimleri...
*Başarının 99 Formülü,Zaman Yönetimi Stratejisi,17 Adımda Mükemmel Birey,bla bla bla...

Ya aslında benim bildiğim kişisel gelişim güzeldir,iyidir.
Ama bugünlerde bana biraz boşa çırpınış gibi geliyor.
Yani orada okuduklarınızın çoğunun bilgisi zaten sizde var değil mi? Yani insanın kendini
geliştirmesi doğru bildiği şeyleri yapmasıyla mümkün değil midir?

Şimdi kişisel gelişimciler bana kızacak ama, bunlar benim doğrularım...:)

Bu konuda ne düşünüyorsunuz yani konuya nasıl bakıyorsunuz güzel insanlar.
Bu konudaki görüşlerinizi benimle paylaşırsanız konuyu aydınlatmış olacağız.

Sevgiler...(Hey size söylüyorum !)

--
6/30/2010 09:59:00 PM tarihinde BRTAKYZ tarafından 1MK adresine gönderildi

Bizi de Okusana ;) × +