Gittim Gördüm Geldim !!

Bahçede kahvaltı harikadır..Tabiki yağmur yoksa!!
  İnsan her gününü güzel geçirince nereden başlasa, nasıl anlatsa şaşırıyor...Sadece kikir kikir (nasıl oluyorsa) güldüklerini hatırlayınca da ne anlatacağı gidiyor aklından...Kısa kısa anlatayım;
  
 Son 4 gün köydeydim(köyümün yağmurlarında ) Köyün bulunduğu ilin sınırlarına girmemle yağmur başladı! Bu durum son yıllarda beni hiçççç şaşırtmıyor nedense ;) Eve vardığımda ''Senin geldiğini yağmur haber verdi!'' dediler .Geçen sene Temmuz atında 10 gün köyde kaldım bu tatil içinde en az 7  gün yağmurlu geçti.Bahtsız bedevimi desem ne desem de şu halimi anlatabilsem ;) Bu sefer kuzen F (Temmuz 10 da düğünü olacak)  ''Lütfen düğünüme gelme ''  bile dedi korkudan ;) Artık yağmur ve ben ayrılmaz ikili olduk Sakarya civarlarında :) Neeeyyse moralimi bozamaz sağanak yağışlar...

Dünyanın en tatlı yeğeni
 Hasta olan halamı ziyaret ettim (ki hastalığından dolayı onu telefonla bile arayamıyordum ) onunla yüz yüze görüşmek beni rahatlattı...İnsanın sevdiklerinin hastalığı çok acı bir şey...Rabbim tüm hastalara şifa versin...Halam tedaviye başladığında şöyle bir şey söylemiş:'' İyi ki bu hastalık bana geldi, yoksa sevdiklerime gelseydi ben dayanamazdım!!'' Bu halanın erkek kardeşi de ''Dışarı da bir çingene çocuğunun ayağı taşa takılsa benim canım yanıyor.'' diyen kişi...Diyecek söz bulamadığım  konular..Onun için diğer paragrafa geçiyorum izninizle..

Canım benim bu velet!! 17 yaşında büyük adam..
  Boynu tutulmuş bir kuzen, geveze bir erkek kardeş, ayağına mor çorap giymiş (zorunluluktan ) bir kız kardeş,deli dolu en az kuzenler kadar komik bir gelin,dünyalar tatlısı bir yeğenn, yakında ermesinden korktuğum (!) dünyanın en tatlı babası, akıllı zeki duygusal alıngan merhametli anne,kahkahanın haddi hesabı olmayan sohbetlerin insanları ikiz halalar ,en en en şeker kuzen Hasan,1 yıldır göremediğim yakışıklı efendi kuzen Ç, gürültüden yanımdakini bile duyamadığım bir kına gecesi,çocukluk arkadaşlarıyla sohbet,bol bol erik ve kiraz...bol yağmur bol sohbet bol komedi bol kahkaha...daha ne olsun...Bu bana 1 ay yeter.Hepsini çooooook seviyorum ve onlar benim bu dünyadaki nimetlerimden...Çok şükür..Rabbim herkese yanında huzur bulacağı akrabalar nasip etsin...

Dalından erik !! Süper...
 Çok fazla fotoğraf var tatille ilgili ama tabiki yayınla(ya)mıyorum ...Bir kaç tanesini ekleyecem...Gönül isterdi ki makinedeki tüm resimleri yayınlayayım da siz de bol bol gülün. Ama böyle bir şey çok tehlikeli olur.''Bu resmi sil şunu da sil '' denilen çok resim var :)Kuzen saldırısı mı az resim mi !! Tabiki az resim :)

  Kısacası çok eğlendim çok mutluyum ve şimdi yine burdayım ...! 
Bahçede kahvaltı harikadır..Tabiki yağmur yoksa!!
  İnsan her gününü güzel geçirince nereden başlasa, nasıl anlatsa şaşırıyor...Sadece kikir kikir (nasıl oluyorsa) güldüklerini hatırlayınca da ne anlatacağı gidiyor aklından...Kısa kısa anlatayım;
  
 Son 4 gün köydeydim(köyümün yağmurlarında ) Köyün bulunduğu ilin sınırlarına girmemle yağmur başladı! Bu durum son yıllarda beni hiçççç şaşırtmıyor nedense ;) Eve vardığımda ''Senin geldiğini yağmur haber verdi!'' dediler .Geçen sene Temmuz atında 10 gün köyde kaldım bu tatil içinde en az 7  gün yağmurlu geçti.Bahtsız bedevimi desem ne desem de şu halimi anlatabilsem ;) Bu sefer kuzen F (Temmuz 10 da düğünü olacak)  ''Lütfen düğünüme gelme ''  bile dedi korkudan ;) Artık yağmur ve ben ayrılmaz ikili olduk Sakarya civarlarında :) Neeeyyse moralimi bozamaz sağanak yağışlar...

Dünyanın en tatlı yeğeni
 Hasta olan halamı ziyaret ettim (ki hastalığından dolayı onu telefonla bile arayamıyordum ) onunla yüz yüze görüşmek beni rahatlattı...İnsanın sevdiklerinin hastalığı çok acı bir şey...Rabbim tüm hastalara şifa versin...Halam tedaviye başladığında şöyle bir şey söylemiş:'' İyi ki bu hastalık bana geldi, yoksa sevdiklerime gelseydi ben dayanamazdım!!'' Bu halanın erkek kardeşi de ''Dışarı da bir çingene çocuğunun ayağı taşa takılsa benim canım yanıyor.'' diyen kişi...Diyecek söz bulamadığım  konular..Onun için diğer paragrafa geçiyorum izninizle..

Canım benim bu velet!! 17 yaşında büyük adam..
  Boynu tutulmuş bir kuzen, geveze bir erkek kardeş, ayağına mor çorap giymiş (zorunluluktan ) bir kız kardeş,deli dolu en az kuzenler kadar komik bir gelin,dünyalar tatlısı bir yeğenn, yakında ermesinden korktuğum (!) dünyanın en tatlı babası, akıllı zeki duygusal alıngan merhametli anne,kahkahanın haddi hesabı olmayan sohbetlerin insanları ikiz halalar ,en en en şeker kuzen Hasan,1 yıldır göremediğim yakışıklı efendi kuzen Ç, gürültüden yanımdakini bile duyamadığım bir kına gecesi,çocukluk arkadaşlarıyla sohbet,bol bol erik ve kiraz...bol yağmur bol sohbet bol komedi bol kahkaha...daha ne olsun...Bu bana 1 ay yeter.Hepsini çooooook seviyorum ve onlar benim bu dünyadaki nimetlerimden...Çok şükür..Rabbim herkese yanında huzur bulacağı akrabalar nasip etsin...

Dalından erik !! Süper...
 Çok fazla fotoğraf var tatille ilgili ama tabiki yayınla(ya)mıyorum ...Bir kaç tanesini ekleyecem...Gönül isterdi ki makinedeki tüm resimleri yayınlayayım da siz de bol bol gülün. Ama böyle bir şey çok tehlikeli olur.''Bu resmi sil şunu da sil '' denilen çok resim var :)Kuzen saldırısı mı az resim mi !! Tabiki az resim :)

  Kısacası çok eğlendim çok mutluyum ve şimdi yine burdayım ...! 

BU HAFTA EN ÇOK OKUNAN

Sosyolojik Bir Kurum Olarak "Boş Zaman Değerlendirmesi"